Název: | Algoritmy se strukturální složitostí menší než optimální aneb K čemu je programování |
Autoři: | Skala, Václav |
Citace zdrojového dokumentu: | International Conference Algorithms’95, Nizke Tatry, Slovak Republik, p. 221-226 |
Datum vydání: | 1995 |
Typ dokumentu: | preprint preprint |
URI: | http://hdl.handle.net/11025/11827 |
Klíčová slova: | počítačová grafika;ořezávání přímky;složitost algoritmů;paralelní programování |
Klíčová slova v dalším jazyce: | computer graphics;line clipping;algorithm complexity;parallel processing |
Abstrakt: | New algorithms Point-in-Polygon and line clipping algorithms are very often used especially in computer graphics applications. Algorithms usually have O(N) or O(lg N) complexities. New algorithms with O(l) expected complexity has been developed using pre-processing. The interesting feature of presented algorithms is that memory requirements depend on geometrical properties of polygons. The presented approach can be considered as an alternative method to parallel processing. |
Práva: | Plný text není přístupný. |
Vyskytuje se v kolekcích: | Preprinty / Preprints (KIV) |
Soubory připojené k záznamu:
Soubor | Popis | Velikost | Formát | |
---|---|---|---|---|
Skala_1995_Alg-struct-slozitost.pdf | Plný text | 631,27 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít Vyžádat kopii |
Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam:
http://hdl.handle.net/11025/11827
Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.