Název: | A Z-buffer CSG rendering algorithm for convex objects |
Autoři: | Stewart, Nigel Leach, Geoff John, Sabu |
Citace zdrojového dokumentu: | Journal of WSCG. 2000, vol. 8, no. 1-3. |
Datum vydání: | 2000 |
Nakladatel: | Václav Skala - UNION Agency |
Typ dokumentu: | článek article |
URI: | http://hdl.handle.net/11025/15811 http://wscg.zcu.cz/wscg2000/wscg_2000_program.htm |
ISSN: | 1213-6972 (print) 1213-6980 (CD-ROM) 1213-6964 (online) |
Klíčová slova: | algoritmus vykreslování;kontruktivní prostorová geometrie;OpenGL;prostorové modelování;číslicově řízené ověřování |
Klíčová slova v dalším jazyce: | rendering algorithms;constructive solid geometry;OpenGL;solid modelling;numerically controlled verification |
Abstrakt v dalším jazyce: | A new algorithm for image-space CSG rendering is presented, based on subtraction of convex objects in a specific sequence. The algorithm has been implemented on OpenGL PC graphics hardware, as well as SGI workstations. Advantages of the algorithm include simpler implementation, closer affinity to hardware copabilities and comparable performance to other image-space CSG algorithms. The new algorithm is described, and compared to previous algorithms, experimentally and theoretically. Some graphics hardware issues related to image-space CSG performance are also discussed. |
Práva: | © Václav Skala - UNION Agency |
Vyskytuje se v kolekcích: | Volume 8, number 1-3 (2000) |
Soubory připojené k záznamu:
Soubor | Popis | Velikost | Formát | |
---|---|---|---|---|
R41.pdf | Plný text | 751,95 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam:
http://hdl.handle.net/11025/15811
Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.