Název: Inovativní marketing ve střední firmě
Další názvy: Innovative marketing in the medium-sized enterprise pilana-knives
Autoři: Lovichová, Miroslava
Citace zdrojového dokumentu: Trendy v podnikání = Business trends : vědecký časopis Fakulty ekonomické ZČU v Plzni. 2014, č. 3, s. 64-70.
Datum vydání: 2014
Nakladatel: Západočeská univerzita v Plzni
Typ dokumentu: článek
article
URI: http://www.fek.zcu.cz/tvp/doc/akt/tvp-3-2014-clanek-8.pdf
http://hdl.handle.net/11025/16320
ISSN: 1805-0603
Klíčová slova: inovativní marketing;střední podniky
Klíčová slova v dalším jazyce: innovative marketing;medium sized enterprises
Abstrakt v dalším jazyce: In the context of ever increasing sustainability issues life on the market, there is an increasing role of innovative marketing, which is a useful tool for how companies can their existing and potential clients take. This paper focuses on innovative marketing in the context of innovation of products offered in the company Pilana-Knives, Ltd., what is a practical example of medium-sized companies. These types of companies are recommended mainly focus on the customer and building a relationship with them. With its innovative approach to products of this company is characterized by the benefits of this innovation, which is reflected in the expansion of markets where the company, through innovation, may act.
Práva: © Západočeská univerzita v Plzni
Vyskytuje se v kolekcích:Číslo 3 (2014)
Číslo 3 (2014)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
Lovichova.pdfPlný text467,13 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/16320

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.