Název: Alternativní výuka výtvarné výchovy pro 6. ročník ZŠ a primy na víceletých gymnáziích
Další názvy: Alternative teaching art for the 6th year of primary school and right on grammar school
Autoři: Janečková, Michaela
Citace zdrojového dokumentu: HONZÍKOVÁ, Jarmila ed.; SIMBARTL, Petr ed. Olympiáda techniky Plzeň 2015 19.–20.5. 2015: sborník příspěvků z mezinárodní studentské odborné a vědecké konference. 1. vyd. Plzeň: Západočeská univerzita v Plzni, 2015, s. [163-165]. ISBN 978-80-261-0519-0.
Datum vydání: 2015
Nakladatel: Západočeská univerzita v Plzni
Typ dokumentu: konferenční příspěvek
conferenceObject
URI: http://www.zcu.cz/pracoviste/vyd/On-line.html#FF
http://hdl.handle.net/11025/16573
ISBN: 978-80-261-0519-0
Klíčová slova: výtvarná výchova;základní škola;gymnázium;výuka
Klíčová slova v dalším jazyce: art;primary school;grammar school;teaching
Abstrakt: Diplomová práce „Alternativní výuka výtvarné výchovy pro 6. ročník ZŠ a primy na víceletých gymnáziích“ pojednává o možnostech alternativního obsahu výtvarné výchovy. Práce je zaměřena na závislost obsahu hodin výtvarné výchovy a rozvoje kreativity u žáků v 6. ročníku na ZŠ a v primách na víceletých gymnáziích. Hlavním cílem mé práce je navrhnout vhodnou strukturu výuky výtvarné výchovy.
Abstrakt v dalším jazyce: Diploma thesis „ Alternative teaching art for the 6th year of primary school and right on grammar schools “ deals with the possibilities of alternative content of art education. Work focus on content versus hours of arts and creativity development for students in 6th grade at the elementary school and the rights on grammar schools. The main goal of my work is to propose a suitable structure of art education.
Práva: © Západočeská univerzita v Plzni
Vyskytuje se v kolekcích:Olympiáda techniky Plzeň 2015
Olympiáda techniky Plzeň 2015

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
Janeckova.pdfPlný text739,76 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/16573

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.