Full metadata record
DC pole | Hodnota | Jazyk |
---|---|---|
dc.contributor.author | Krotký, Jan | |
dc.contributor.author | Elgrová, Michaela | |
dc.contributor.editor | Honzíková, Jarmila | |
dc.contributor.editor | Simbartl, Petr | |
dc.date.accessioned | 2015-10-22T06:23:31Z | |
dc.date.available | 2015-10-22T06:23:31Z | |
dc.date.issued | 2015 | |
dc.identifier.citation | HONZÍKOVÁ, Jarmila ed.; SIMBARTL, Petr ed. Olympiáda techniky Plzeň 2015 19.–20.5. 2015: sborník příspěvků z mezinárodní studentské odborné a vědecké konference. 1. vyd. Plzeň: Západočeská univerzita v Plzni, 2015, s. [152-155]. ISBN 978-80-261-0519-0. | cs |
dc.identifier.isbn | 978-80-261-0519-0 | |
dc.identifier.uri | http://www.zcu.cz/pracoviste/vyd/On-line.html#FF | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11025/16585 | |
dc.description.abstract | Článek se věnuje úvodu k výzkumu struktury a strukturních komponent elektronické, multimediální a interaktivní učebnice pro základní školy. Část článku se zabývá i preferencí uživatelů při výběru elektronických učebnic. Tato kvalitativní část byla realizována metodou polostrukturovaného rozhovoru. Článek uvádí některé výsledky realizovaného výzkumu a upozorňuje na výsledky další. | cs |
dc.format | 4 s. | cs |
dc.format.mimetype | application/pdf | |
dc.language.iso | cs | cs |
dc.publisher | Západočeská univerzita v Plzni | cs |
dc.rights | © Západočeská univerzita v Plzni | cs |
dc.subject | multimediální učebnice | cs |
dc.subject | základní školy | cs |
dc.title | Kvalitativní hodnocení multimediální učebnice | cs |
dc.title.alternative | Qualitative evaluations of multimedia textbooks | en |
dc.type | konferenční příspěvek | cs |
dc.type | conferenceObject | en |
dc.rights.access | openAccess | en |
dc.type.version | publishedVersion | en |
dc.description.abstract-translated | The article is focused on a research of structure and structure components in electronic, multimedia and interactive textbooks for primary schools. Part of the article is also focused on preferences of users in the selection of electronic textbooks. This qualitative part was realized through the semi-structured interview with several respondents. The article presents some results of the research and highlights the other results. | en |
dc.subject.translated | multimedia textbook | en |
dc.subject.translated | primary schools | en |
dc.type.status | Peer-reviewed | en |
Vyskytuje se v kolekcích: | Olympiáda techniky Plzeň 2015 Olympiáda techniky Plzeň 2015 |
Soubory připojené k záznamu:
Soubor | Popis | Velikost | Formát | |
---|---|---|---|---|
Krotky_Elgrova.pdf | Plný text | 756,25 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam:
http://hdl.handle.net/11025/16585
Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.