Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.authorPlzák, Jan
dc.date.accepted2016-4-26
dc.date.accessioned2017-02-21T09:46:52Z
dc.date.available2015-12-11
dc.date.available2017-02-21T09:46:52Z
dc.date.issued2016
dc.date.submitted2016-1-18
dc.identifier68726
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/24311
dc.description.abstractPráce se zabývá fyzikálním rozborem literárních a filmových sci-fi ukázek. Součástí práce jsou prezentace využitelné v hodinách fyziky na středních školách. Pro účely výběru a zaměření prezentací byl proveden dotazníkový průzkum zjišťující povědomí o sci-fi filmech, seriálech a literatuře. Dále v rámci práce bylo provedeno šetření zabývající se dosavadním využitím sci-fi v učebnicích fyziky a byly popsány možnosti klasických výukových metod. V závěru práce je shrnut vliv prezentací na výkony žáků a je zde proveden průzkum pojmů science fiction a fantasy.cs
dc.format176 s. (330 s.)cs
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocscs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plznics
dc.relation.isreferencedbyhttps://portal.zcu.cz/StagPortletsJSR168/CleanUrl?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=68726-
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení.cs
dc.subjectdotazníkové šetřenícs
dc.subjectfantasycs
dc.subjectfikcecs
dc.subjectfilmcs
dc.subjectfyzikacs
dc.subjectklasické výukové metodycs
dc.subjectliteraturacs
dc.subjectsci-fics
dc.subjectscience fictioncs
dc.subjectučebnicecs
dc.subjectvýukacs
dc.titleVyužití fantasy a sci-fi literatury a filmu ve výuce fyzikycs
dc.title.alternativeApplication of the fantasy and sci-fi literature and the film on teaching scienceen
dc.typedisertační prácecs
dc.thesis.degree-namePh.D.cs
dc.thesis.degree-levelDoktorskýcs
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta pedagogickács
dc.thesis.degree-programSpecializace v pedagogicecs
dc.description.resultNeobhájenocs
dc.rights.accessopenAccessen
dc.description.abstract-translatedThe disertation is dealing with physical analysis of literary and film sci-fi extracts. It~includes presentation usable in the science lessons at secondary schools. The survey mapping awarenes of sci-fi films and literature was carried out for the purpose of~choosing and focusing the presentations. Further investigation dealing with existing usage of sci-fi in science textbooks was carried out and there were described classical ways of educational methods. In the conclusion of the disertation the effect of the presentations on the students' results is summarised and survey on terms of science fiction and fantasy is carried out.en
dc.subject.translatedsurveyen
dc.subject.translatedfantasyen
dc.subject.translatedfictionen
dc.subject.translatedfilmen
dc.subject.translatedclassical educational methodsen
dc.subject.translatedliteratureen
dc.subject.translatedsci-fien
dc.subject.translatedscience fictionen
dc.subject.translatedtextbooken
dc.subject.translatededucationen
Vyskytuje se v kolekcích:Disertační práce / Dissertations (KMT)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
Jan Plzak - disertace bez videoukazek.pdfPlný text práce18,78 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Plzak oponent212.pdfPosudek oponenta práce1,43 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
prot plzak224.pdfPrůběh obhajoby práce224,62 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Plzak disertace229.pdfPosudek vedoucího práce1,73 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/24311

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.