Full metadata record
DC pole | Hodnota | Jazyk |
---|---|---|
dc.contributor.author | Novotná, Jiřina | |
dc.contributor.editor | Slowík, Josef | |
dc.date.accessioned | 2019-11-13T08:54:34Z | |
dc.date.available | 2019-11-13T08:54:34Z | |
dc.date.issued | 2019 | |
dc.identifier.citation | Perspektivy inkluzivního vzdělávání: Sborník příspěvků ze závěrečné konference pořádané v rámci projektu OPVV cesty k inkluzi, 2019, s. 8-17. | cs |
dc.identifier.isbn | 978-80-261-0905-1 | |
dc.identifier.uri | https://cki.zcu.cz/export/sites/cki/dokumenty/Perspektivy-inkluzivniho-vzdelavani.pdf | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11025/35916 | |
dc.description.abstract | Příspěvek prezentuje výsledky výzkumu realizovaného v rámci projektu „IPs APIV A“ Národním ústavem pro vzdělávání . Výzkumné šetření bylo zaměřeno na mapování úskalí spojených vpraxi škol se zaváděním inkluzivního (resp. společného) vzdělávání. Identifikována jsou zde především problematická témata spojená s různými variantami podob inkluzivního společného vzdělávání v českých školách. | cs |
dc.description.sponsorship | OPVV Cesty k inkluzi (CZ.02.3.61/0.0/0.0/15_007/0000166) | cs |
dc.format | 10 s. | cs |
dc.format.mimetype | application/pdf | |
dc.language.iso | cs | cs |
dc.publisher | Západočeská univerzita v Plzni | cs |
dc.rights | © Roman Černík, Jiřina Novotná, Marie Slavíková, Romana Feiferlíková, Marie Dlouhá, Lucie Petříčková, Tereza Vágnerová, Antonín Herrmann, Josef Slowík - © Západočeská univerzita v Plzni | cs |
dc.subject | inkluze | cs |
dc.subject | společné vzdělávání | cs |
dc.subject | smíšený výzkum | cs |
dc.title | S čím se učitelé potýkají při výuce ve společném vzdělávání | cs |
dc.type | konferenční příspěvek | cs |
dc.type | conferenceObject | en |
dc.rights.access | openAccess | en |
dc.type.version | publishedVersion | en |
dc.subject.translated | inclusion | en |
dc.subject.translated | joint learning | en |
dc.subject.translated | mixed methods research | en |
dc.type.status | Peer-reviewed | en |
Vyskytuje se v kolekcích: | Perspektivy inkluzivního vzdělávání 2019 Perspektivy inkluzivního vzdělávání 2019 |
Soubory připojené k záznamu:
Soubor | Popis | Velikost | Formát | |
---|---|---|---|---|
Novotná.pdf | Plný text | 594,14 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam:
http://hdl.handle.net/11025/35916
Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.