Full metadata record
DC pole | Hodnota | Jazyk |
---|---|---|
dc.contributor.author | Svoboda, Michal | |
dc.date.accessioned | 2020-02-24T11:00:22Z | - |
dc.date.available | 2020-02-24T11:00:22Z | - |
dc.date.issued | 2019 | |
dc.identifier.citation | SVOBODA, M. Sociálně psychologický výcvik v inkluzivním vzdělávání. In Psychológia inkluzívnej školy : zborník príspevkov z medzinárodnej vedeckej konferencie 22.10.2019. Žilina: IPV Inštitút priemyslnej výchovy, 2019. s. 161-169. ISBN 978-80-89902-13-2. | en |
dc.identifier.isbn | 978-80-89902-13-2 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11025/36495 | |
dc.description.abstract | Příspěvek pojednává o problematice využití sociálně psychologických her v inkluzivním vzdělávání. Uvedená problematika je zpracovaná z teoretického, aplikačního a výzkumného charakteru. V příspěvku je vymezena podstata sociálně psychologického výcviku a jsou v ní charakterizovány cílové oblasti. Jedna z kapitol pojednává o sociálně psychologických hrách. Hry jsou v ní vymezeny a klasifikovány. Současně je zde popsán metodický model jejich využití v pedagogické praxi. Příspěvek je také zaměřen na možnosti implementace programů psychosociálních her v inkluzivním vzdělávání. | cs |
dc.format | 9 s. | cs |
dc.format.mimetype | application/pdf | |
dc.language.iso | cs | cs |
dc.publisher | IPV Inštitút priemyslnej výchovy | sk |
dc.relation.ispartofseries | Psychológia inkluzívnej školy : zborník príspevkov z medzinárodnej vedeckej konferencie 22.10.2019 | sk |
dc.rights | Plný text není přístupný. | cs |
dc.rights | © IPV Inštitút priemyslnej výchovy | sk |
dc.subject | sociálně psychologický výcvik | cs |
dc.subject | sociálně psychologické hry | cs |
dc.subject | inkluzivní vzdělávání | cs |
dc.title | Sociálně psychologický výcvik v inkluzivním vzdělávání | cs |
dc.title.alternative | Socio-psychological training in inclusive education | en |
dc.type | konferenční příspěvek | cs |
dc.type | conferenceObject | en |
dc.rights.access | closedAccess | en |
dc.type.version | publishedVersion | en |
dc.description.abstract-translated | The paper deals with the problem of use of socio-psychological games in inclusive education. This topic is compiled out of theory, application and research point of view. In the paper the substance of socio-psychological training is defined and the target fields are characterized. One of the chapters deals with socio-psychological games. Games are defined and classified. A methodical model of their employment in pedagogical practice is described here as well. The paper focuses on the possibilities of socio-psychological games implementation to inclusive education. | en |
dc.subject.translated | socio-psychological training | en |
dc.subject.translated | socio-psychological games | en |
dc.subject.translated | inclusive education | en |
dc.type.status | Peer-reviewed | en |
dc.identifier.obd | 43928541 | |
Vyskytuje se v kolekcích: | Konferenční příspěvky / Conference papers (KPS) OBD |
Soubory připojené k záznamu:
Soubor | Popis | Velikost | Formát | |
---|---|---|---|---|
Sborník-údaje-obsah-Bratislava 2019.pdf | 1,15 MB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít | |
Text ve sborníku - M. Svoboda - 2019.pdf | 322,79 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít Vyžádat kopii | |
Program-konferencie-Psychológia-inkluzívnej-školy.pdf | 751,98 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam:
http://hdl.handle.net/11025/36495
Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.