Full metadata record
DC pole | Hodnota | Jazyk |
---|---|---|
dc.contributor.advisor | Pěchoučková Šárka, PhDr. Ph.D. | |
dc.contributor.author | Přerovská, Jiřina | |
dc.date.accepted | 2019-6-12 | |
dc.date.accessioned | 2020-08-24T11:42:05Z | - |
dc.date.available | 2018-4-6 | |
dc.date.available | 2020-08-24T11:42:05Z | - |
dc.date.issued | 2019 | |
dc.date.submitted | 2019-4-23 | |
dc.identifier | 76805 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11025/39131 | |
dc.description.abstract | Cílem této bakalářské práce bylo zjistit, jak děti předškolního věku dokáží vnímat transformaci prostoru, v tomto případě transformaci prostor - rovina (3D - 2D), při pozorování trojrozměrných předmětů, jejich stínů, siluet, při tvorbě předloh podle vytvořených staveb, při grafickém kódování staveb do půdorysu. Při činnostech děti plnily úkoly individuálně, měly na jejich splnění dostatečný čas i prostor. Jednotlivé aktivity byly navzájem propojeny motivačním příběhem, navazovaly na sebe. Většinu úkolů zvládly děti úspěšně kromě úkolů č. 1 a 5, které dle zadaných kritérií hodnocení dopadly neúspěšně. Z toho vyplývá, že je potřeba se tematikou těchto úkolů i nadále podrobněji zabývat. | cs |
dc.format | 67 s. | cs |
dc.format.mimetype | application/pdf | |
dc.language.iso | cs | cs |
dc.publisher | Západočeská univerzita v Plzni | cs |
dc.relation.isreferencedby | https://portal.zcu.cz/StagPortletsJSR168/CleanUrl?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=76805 | - |
dc.rights | Plný text práce je přístupný bez omezení. | cs |
dc.subject | předškolní vzdělávání | cs |
dc.subject | předškolní věk | cs |
dc.subject | rovina | cs |
dc.subject | prostor | cs |
dc.subject | transformace dimenze | cs |
dc.title | Transformace dimenze | cs |
dc.title.alternative | Transformation of dimension | en |
dc.type | bakalářská práce | cs |
dc.thesis.degree-name | Bc. | cs |
dc.thesis.degree-level | Bakalářský | cs |
dc.thesis.degree-grantor | Západočeská univerzita v Plzni. Fakulta pedagogická | cs |
dc.thesis.degree-program | Předškolní a mimoškolní pedagogika | cs |
dc.description.result | Obhájeno | cs |
dc.rights.access | openAccess | en |
dc.description.abstract-translated | The aim of this bachelor thesis was to find out how children of preschool age can perceive the transformation of space, in this case the transformation of space - plane (3D - 2D), in observation of three-dimensional objects, their shadows, in the creation of patterns according to created buildings, in graphic coding of buildings to the floor plan. During the activities, the children performed their tasks individually, having sufficient time and space to fulfill them. The individual activities were interconnected by a motivational story, linked to each other. Most of the tasks were successfully handled by children, except for tasks 1 and 5, which failed according to the evaluation criteria. It follows that the topic of these tasks needs to be further explored. | en |
dc.subject.translated | preprimary education | en |
dc.subject.translated | preschool age | en |
dc.subject.translated | plane | en |
dc.subject.translated | space | en |
dc.subject.translated | transformation of dimension | en |
Vyskytuje se v kolekcích: | Bakalářské práce / Bachelor´s works (KMT) |
Soubory připojené k záznamu:
Soubor | Popis | Velikost | Formát | |
---|---|---|---|---|
BAKALARSKA PRACE K VYTISKNUTI.pdf | Plný text práce | 3,24 MB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Prerovska posudek743.pdf | Posudek oponenta práce | 1,66 MB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Hodnoceni bakalarske prace J. Prerovske.pdf | Posudek vedoucího práce | 97,39 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Prerovska protokol770.pdf | Průběh obhajoby práce | 414,83 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam:
http://hdl.handle.net/11025/39131
Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.