Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorPěchoučková Šárka, PhDr. Ph.D.
dc.contributor.authorPřerovská, Jiřina
dc.date.accepted2019-6-12
dc.date.accessioned2020-08-24T11:42:05Z-
dc.date.available2018-4-6
dc.date.available2020-08-24T11:42:05Z-
dc.date.issued2019
dc.date.submitted2019-4-23
dc.identifier76805
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/39131
dc.description.abstractCílem této bakalářské práce bylo zjistit, jak děti předškolního věku dokáží vnímat transformaci prostoru, v tomto případě transformaci prostor - rovina (3D - 2D), při pozorování trojrozměrných předmětů, jejich stínů, siluet, při tvorbě předloh podle vytvořených staveb, při grafickém kódování staveb do půdorysu. Při činnostech děti plnily úkoly individuálně, měly na jejich splnění dostatečný čas i prostor. Jednotlivé aktivity byly navzájem propojeny motivačním příběhem, navazovaly na sebe. Většinu úkolů zvládly děti úspěšně kromě úkolů č. 1 a 5, které dle zadaných kritérií hodnocení dopadly neúspěšně. Z toho vyplývá, že je potřeba se tematikou těchto úkolů i nadále podrobněji zabývat.cs
dc.format67 s.cs
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocscs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plznics
dc.relation.isreferencedbyhttps://portal.zcu.cz/StagPortletsJSR168/CleanUrl?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=76805-
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení.cs
dc.subjectpředškolní vzdělávánícs
dc.subjectpředškolní věkcs
dc.subjectrovinacs
dc.subjectprostorcs
dc.subjecttransformace dimenzecs
dc.titleTransformace dimenzecs
dc.title.alternativeTransformation of dimensionen
dc.typebakalářská prácecs
dc.thesis.degree-nameBc.cs
dc.thesis.degree-levelBakalářskýcs
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta pedagogickács
dc.thesis.degree-programPředškolní a mimoškolní pedagogikacs
dc.description.resultObhájenocs
dc.rights.accessopenAccessen
dc.description.abstract-translatedThe aim of this bachelor thesis was to find out how children of preschool age can perceive the transformation of space, in this case the transformation of space - plane (3D - 2D), in observation of three-dimensional objects, their shadows, in the creation of patterns according to created buildings, in graphic coding of buildings to the floor plan. During the activities, the children performed their tasks individually, having sufficient time and space to fulfill them. The individual activities were interconnected by a motivational story, linked to each other. Most of the tasks were successfully handled by children, except for tasks 1 and 5, which failed according to the evaluation criteria. It follows that the topic of these tasks needs to be further explored.en
dc.subject.translatedpreprimary educationen
dc.subject.translatedpreschool ageen
dc.subject.translatedplaneen
dc.subject.translatedspaceen
dc.subject.translatedtransformation of dimensionen
Vyskytuje se v kolekcích:Bakalářské práce / Bachelor´s works (KMT)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
BAKALARSKA PRACE K VYTISKNUTI.pdfPlný text práce3,24 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Prerovska posudek743.pdfPosudek oponenta práce1,66 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Hodnoceni bakalarske prace J. Prerovske.pdfPosudek vedoucího práce97,39 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Prerovska protokol770.pdfPrůběh obhajoby práce414,83 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/39131

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.