Full metadata record
DC pole | Hodnota | Jazyk |
---|---|---|
dc.contributor.author | Bednář, Bedřich | |
dc.contributor.referee | Chlebiš Petr, Prof. Ing. CSc. | |
dc.contributor.referee | Vorel Pavel, Doc. Ing. Ph.D. | |
dc.contributor.referee | Lettl Jiří, Prof. Ing. CSc. | |
dc.date.accepted | 2020-6-30 | |
dc.date.accessioned | 2020-11-30T23:10:40Z | - |
dc.date.available | 2016-11-1 | |
dc.date.available | 2020-11-30T23:10:40Z | - |
dc.date.issued | 2020 | |
dc.date.submitted | 2019-11-19 | |
dc.identifier | 54642 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11025/42221 | |
dc.description.abstract | Předkládaná disertační práce seznamuje s navrhovanou topologií trakčního pohonu složeného z několika separátních buněk výkonového obvodu. Práce popisuje modulární koncepci trakčního měniče se středofrekvenčním transformátorem s využitím maticového měniče a pulsního usměrňovače. Důvodem rozdělení topologie do několika separátních buněk je napěťová variabilita koncepce měniče. Vzhledem k velkému množství spínaných prvků je řízení měničů rozloženo mezi DSP signálový procesor a FPGA. Jeden stupeň této trakční topologie se skládá z primárního měniče - přímého měniče kmitočtu => maticového měniče, dále pak středofrekvenčního transformátoru a napěťového pulsního usměrňovače. V této práci je navrhovaná topologie popsána teoreticky, simulačně i experimentálně. | cs |
dc.format | 89 s. | cs |
dc.format.mimetype | application/pdf | |
dc.language.iso | cs | cs |
dc.publisher | Západočeská univerzita v Plzni | cs |
dc.relation.isreferencedby | https://portal.zcu.cz/StagPortletsJSR168/CleanUrl?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=54642 | - |
dc.rights | Plný text práce je přístupný bez omezení. | cs |
dc.subject | středofrekvenční transformátor - mft | cs |
dc.subject | maticový měnič | cs |
dc.subject | dsp | cs |
dc.subject | fpga | cs |
dc.subject | napěťový pulsní usměrňovač | cs |
dc.title | Vysokonapěťové měniče pro elektrické pohony | cs |
dc.type | disertační práce | cs |
dc.thesis.degree-name | Ph.D. | cs |
dc.thesis.degree-level | Doktorský | cs |
dc.thesis.degree-grantor | Západočeská univerzita v Plzni. Fakulta elektrotechnická | cs |
dc.thesis.degree-program | Elektrotechnika a informatika | cs |
dc.description.result | Obhájeno | cs |
dc.rights.access | openAccess | en |
dc.description.abstract-translated | The presented PhD thesis introduces the proposed topology of traction drive composed of several separate cells of the power traction converter. This work describes modular topology of traction converter with medium-frequency transformer using matrix converter and voltage-source active rectifier. The reason for dividing the topology into several separate cells is the voltage variability of the traction converter concept. Due to the large number of switching elements, the power converters control is distributed between the DSP signal processor and the FPGA. One cell of this traction topology consists of a primary converter - a direct frequency converter => matrix converter, a medium-frequency transformer and a voltage-source active rectifier. In this work, the proposed topology is described in theory, simulation and experiment. | en |
dc.subject.translated | medium-frequency transformer - mft | en |
dc.subject.translated | matrix converter | en |
dc.subject.translated | dsp | en |
dc.subject.translated | fpga | en |
dc.subject.translated | voltage-source active rectifier | en |
Vyskytuje se v kolekcích: | Disertační práce / Dissertations (KEV) |
Soubory připojené k záznamu:
Soubor | Popis | Velikost | Formát | |
---|---|---|---|---|
diz_bednar_v1.pdf | Plný text práce | 13,15 MB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
bednar_publ.pdf | Posudek vedoucího práce | 885,42 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
bednar_opon.pdf | Posudek oponenta práce | 3,29 MB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
bednar_zapis.pdf | Průběh obhajoby práce | 495,91 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam:
http://hdl.handle.net/11025/42221
Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.
hledání
navigace