Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.authorLarsari, Vahid Norouzi
dc.contributor.editorBenediktová, Lenka
dc.contributor.editorBaťko, Jan
dc.date.accessioned2021-01-06T06:36:07Z
dc.date.available2021-01-06T06:36:07Z
dc.date.issued2020
dc.identifier.citationISVK FPE 2020: Sborník příspěvků 10. Interdisciplinární studentské vědecké konference doktorandů FPE: 30. listopadu a 1.prosince 2020 Plzeň, Česká Republika, s. 14.cs
dc.identifier.isbn978-80-261-0978-5
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/42333
dc.format1 s.cs
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isoenen
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plznics
dc.rights© Západočeská univerzita v Plznics
dc.subjectpsychologický efektcs
dc.subjecttechnologiecs
dc.subjectčtenícs
dc.titleThe psychological effect of motion info graphics on reading ability of primary school studentsen
dc.typekonferenční příspěvekcs
dc.typeconferenceObjecten
dc.rights.accessopenAccessen
dc.type.versionpublishedVersionen
dc.subject.translatedpsychological effecten
dc.subject.translatedtechnologyen
dc.subject.translatedreadingen
dc.type.statusPeer-revieweden
Vyskytuje se v kolekcích:ISVK FPE 2020
ISVK FPE 2020

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
Larsari.pdfPlný text150,22 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
uvod_tiraz.pdfPlný text571,01 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/42333

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.