Název: | Nouzové distanční vzdělávání v době epidemie koronaviru – metodické infografiky na pomoc učitelům |
Další názvy: | Emergency distance education during the coronavirus epidemic - methodological infographics to help teachers |
Autoři: | Čepičková, Jana Mentlík, Pavel Rohlíková, Lucie Vejvodová, Jana |
Citace zdrojového dokumentu: | ČEPIČKOVÁ, J. MENTLÍK, P. ROHLÍKOVÁ, L. VEJVODOVÁ, J. Nouzové distanční vzdělávání v době epidemie koronaviru – metodické infografiky na pomoc učitelům. Cizí jazyky : časopis pro teorii a praxi, 2020, roč. 64, č. 1, s. 33-40. ISSN 1210-0811. |
Datum vydání: | 2020 |
Nakladatel: | Pedagogická fakulta Univerzity Karlovy |
Typ dokumentu: | článek article |
URI: | http://hdl.handle.net/11025/43041 |
ISSN: | 1210-0811 |
Klíčová slova: | nouzové distanční vzdělávání;učitelé;infografiky |
Klíčová slova v dalším jazyce: | emergency remote teaching;teachers;infographics |
Abstrakt: | Tento příspěvek je koncipován jako přehled doporučení, které vydala Západočeská univerzita v Plzni v úvodních dnech nouzového stavu, aby podpořila metodickou kvalitu realizace nouzového distančního vzdělávání. Ve spolupráci oddělení Celoživotní a distanční vzdělávání a Fakulty pedagogické byly na pomoc učitelům vydány tři infografiky. Forma infografik byla zvolena pro vyšší dopad a účinnost materiálu – infografiky umožňují snadné sdílení na sociálních sítích, jsou přehledné a učitelé z nich mohou rychle získat základní informace pro další pedagogickou reflexi. |
Abstrakt v dalším jazyce: | This paper is conceived as an overview of the recommendations issued by the University of West Bohemia in Pilsen in the initial days of the state of emergency in order to support the methodological quality of the implementation of emergency distance education. In cooperation with the Division of Lifelong and Distance Education and the Faculty of Education, three infographics were issued to help teachers. The form of infographics was chosen for higher impact and efficiency of the material - infographics allow easy sharing on social networks, they are clear and teachers can quickly get basic information from them for further pedagogical reflection. |
Práva: | Plný text je přístupný v rámci univerzity přihlášeným uživatelům. © Pedagogická fakulta Univerzity Karlovy |
Vyskytuje se v kolekcích: | Články / Articles (KČJ) Články / Articles (KVD) Články / Articles (CBG) OBD |
Soubory připojené k záznamu:
Soubor | Velikost | Formát | |
---|---|---|---|
SKMBT_C28021030815480.pdf | 3,81 MB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít Vyžádat kopii |
Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam:
http://hdl.handle.net/11025/43041
Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.