Název: | 3D skenování a modelování ve výuce na ZŠ |
Další názvy: | 3D scanning and modeling in elementary school teaching |
Autoři: | Honzík, Pavel |
Vedoucí práce/školitel: | Fadrhonc Jan, Mgr. |
Oponent: | Aichinger Daniel, Mgr. Ph.D. |
Datum vydání: | 2021 |
Nakladatel: | Západočeská univerzita v Plzni |
Typ dokumentu: | bakalářská práce |
URI: | http://hdl.handle.net/11025/45210 |
Klíčová slova: | 3d technologie;3d skenování;3d modelování;3d tisk;materiály pro 3d tisk;výukové aktivity;zš |
Klíčová slova v dalším jazyce: | 3d technology;3d scanning;3d modeling;3d printing;materials for 3d printing;teaching activities;elementary school |
Abstrakt: | Práce obsahuje přehled základních plastových materiálu pro 3D tisk. Dále je v práci zmíněno používání 3D skenerů ve výuce na základní škole. Cílem práce bylo vytvoření několika výukových aktivit, které se ověří na několika žácích a zhodnotí se tak jejich přínos. Výukové aktivity jsou navrženy tak, aby si žák prošel celým výrobním procesem pomocí 3D technologií. |
Abstrakt v dalším jazyce: | The work contains an overview of basic plastic materials for 3D printing. The work also mentions the use of 3D scanners in teaching at primary school. The aim of the work was to create several teaching activities that will be verified on several students and their evaluation will be evaluated. Teaching activities are designed so that the student goes through the entire production process using 3D technology. |
Práva: | Plný text práce je přístupný bez omezení. |
Vyskytuje se v kolekcích: | Bakalářské práce / Bachelor´s works (KMT) |
Soubory připojené k záznamu:
Soubor | Popis | Velikost | Formát | |
---|---|---|---|---|
BP-Honzik_final.pdf | Plný text práce | 4,17 MB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
PosudekVedoucihoSTAG.pdf | Posudek vedoucího práce | 36,09 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
PosudekOponentaSTAG.pdf | Posudek oponenta práce | 44,25 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Protokol Honzik.pdf | Průběh obhajoby práce | 259,68 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam:
http://hdl.handle.net/11025/45210
Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.