Název: Rezeption Konstellationen einer komplexen Lehrprofessionalität
Další názvy: Recepční konstelace komplexní učitelské profese
Autoři: Kirschenmann-Tenter, Johannes
Citace zdrojového dokumentu: KIRSCHENMANN-TENTER, J. Rezeption Konstellationen einer komplexen Lehrprofessionalität. Kunst + Unterricht, 2021, roč. Neuveden, č. 457/458, s. 39-45. ISSN: 0931-7112
Datum vydání: 2021
Nakladatel: Friedrich
Typ dokumentu: článek
article
URI: http://hdl.handle.net/11025/47019
ISSN: 0931-7112
Klíčová slova: recepce umění a obrazu v hodinách výtvarné výchovy;zprostředkování obrazu;historie recepce;zprostředkování ve školách a muzeích
Klíčová slova v dalším jazyce: Kunst- und Bildrezeption im Kunstunterricht;Bildvermittlung;Geschichte der Rezeption;Vermittlung in Schule und Museum
Abstrakt: Fachdidaktische Theoriebildung zur Bildrezeption. Welche didaktische Theorien zur Bildrezeption in der Vermittlung von Kunst und Bild gab es historisch und in jüngerer Zeit? Was sind die Schritte einer Rezeption, die eine offene Auslegung zulassen? Welche Kompetenzen braucht eine Lehrkraft zur Vermittlung von Kunst und Bild? Beispiele der Vermittlung aus Kunst und Alltag.
Budování didaktické teorie pro recepci obrazu. Jaké didaktické teorie o recepci obrazu při zprostředkování umění a obrazů existovaly historicky a nedávno? Jaké jsou kroky recepce, které umožňují otevřený výklad? Jaké dovednosti potřebuje učitel k předávání umění a obrázků? Příklady zprostředkování z umění a každodenního života.
Práva: Plný text je přístupný v rámci univerzity přihlášeným uživatelům.
© Friedrich
Vyskytuje se v kolekcích:Články / Articles (KVK)
OBD

Soubory připojené k záznamu:
Soubor VelikostFormát 
51457-005_KU457_39-45_Kirschenmann.pdf1,62 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít  Vyžádat kopii


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/47019

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.

hledání
navigace
  1. DSpace at University of West Bohemia
  2. Publikační činnost / Publications
  3. OBD