Název: Jaké mají budoucí učitelé pro 1. stupeň představy o částicové stavbě látek?
Další názvy: Pre-service primary teachers ́ ideas about particulate nature of matter
Autoři: Hejnová, Eva
Citace zdrojového dokumentu: KÉHAR, O. (ed.) Moderní trendy v přípravě učitelů fyziky 9: Změny v RVP a jejich dopady do obsahu výuky fyziky, Kašperské hory 2019, s. 56-60.
Datum vydání: 2022
Nakladatel: Západočeská univerzita v Plzni
Typ dokumentu: konferenční příspěvek
conferenceObject
URI: https://kof.zcu.cz/ak/trendy/9/sbor/ModerniTrendy9_sbornik.pdf
http://hdl.handle.net/11025/47579
ISBN: 978-80-261-1092-7
Klíčová slova: revize Rámcového výukového programu;přírodovědné vzdělávání;základní škola;výzkum;částicová stavba látek
Klíčová slova v dalším jazyce: revisions of the Frame Educational Program;scientific education;elementary school;research;particle structure of substances
Abstrakt: V souvislosti s přípravou revize Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání se v diskusích aktuálně objevuje i otázka, jaký by měl být obsah a cíle fyzikální části přírodovědy na 1. stupni základní školy. S touto otázkou úzce souvisí i příprava budoucích učitelů pro primární přírodovědné vzdělávání, jež nemusí být, co se týče fyzikálního vzdělávání, z mnoha důvodů dostačující. V příspěvku tuto skutečnost ilustrujeme na výsledcích výzkumu, který ukázal mnohé chybné představy budoucích učitelů pro 1. st. ZŠ o částicové stavbě látek.
Abstrakt v dalším jazyce: Related to the preparation of the revision of the Framework Educational Programme for Basic Education, the question of looking for the content and objectives of the physical part of science at primary school is currently discussed. This issue is closely connected to the education of pre-service primary teachers, which may not be sufficient for many reasons. In this paper we illustrate this fact on the results of research that revealed many misconceptions of pre-service primary teachers in understanding of particulate nature of matter.
Vyskytuje se v kolekcích:Moderní trendy v přípravě učitelů fyziky 9
Moderní trendy v přípravě učitelů fyziky 9

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
ModerniTrendy9_sbornik-56-60.pdfPlný text622,04 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
tiraz.pdfPlný text475,19 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/47579

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.