Název: Didactic aid for teaching pneumatic systems and automation
Další názvy: Didaktická pomůcka pro výuku pneumatických systémů a automatizace
Autoři: Knetl, Jan
Citace zdrojového dokumentu: HONZÍKOVÁ, Jarmila a Jan KROTKÝ, eds. Olympiáda techniky Plzeň 2022: Sborník abstraktů z mezinárodní studentské odborné konference: 24. 5. 2022 Plzeň. 1. vyd. Plzeň: Západočeská univerzita v Plzni, 2022, s. 32.
Datum vydání: 2022
Nakladatel: Západočeská univerzita v Plzni
Typ dokumentu: konferenční příspěvek
conferenceObject
URI: http://olympiadatechniky.cz/wp-content/uploads/2022/05/ot2022-abstracts.pdf
http://hdl.handle.net/11025/47740
ISBN: 978-80-261-1091-0
Klíčová slova: PLC;pneumatický válec;automatizace
Klíčová slova v dalším jazyce: PLC;pneumatic cylinder;automation
Abstrakt v dalším jazyce: The goal of my work is to introduce the use of pneumatic systems in industrial automation to primary school students. I made a teaching panel that extends the pneumatic system from Festo. In the design of the panel as much emphasis as possible was placed on its universality. By using the tutorial board and other elements, students can try out the pneumatic piston encoder push button controls. The board is made from plywood and the bottom are milled holes the rest of the components are made on a cnc laser engraving machine and are further glued.Pneumatic cylinders are placed on the finished panel according to the task, which shift the wooden square representing the pallet and the associated automated process.The panel was tested at the Secondary Industrial School in Klatovy and the shifting of the square worked better than expected
Práva: © Západočeská univerzita v Plzni
Vyskytuje se v kolekcích:Olympiáda techniky Plzeň 2022
Olympiáda techniky Plzeň 2022

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
uvod_tiraz.pdfPlný text346,47 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
ot2022-abstracts-31-32-2.pdfPlný text172,42 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/47740

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.