Název: Specifika generace Z jako nastupující pracovní síly
Další názvy: Specification of generation Z as the incoming workforce
Autoři: Minaříková, Lenka
Vedoucí práce/školitel: Kutlák Jiří, Ing. Ph.D.
Oponent: Špačková Petra, Mgr. et Mgr.
Datum vydání: 2022
Nakladatel: Západočeská univerzita v Plzni
Typ dokumentu: bakalářská práce
URI: http://hdl.handle.net/11025/47889
Klíčová slova: motivace;motivační nástroje;generace z;statistické metody
Klíčová slova v dalším jazyce: motivation;motivational tools;generation z;statistical methods
Abstrakt: Tématem bakalářské práce je Specifika generace Z jako nastupující pracovní síly. Cílem celé práce je zkoumání motivace a motivačních faktorů, které ovlivňují zástupce generace Z v pracovním prostředí. Teoretická část se skládá z rešerší tuzemské a zahraniční literatury. Následuje empirická část, která je analyzována prostřednictvím dotazníkové šetření. Cílem šetření bylo zjistit, jaké motivační nástroje nejvíce motivují generaci Z. Data byla sbírána pomocí vytvořeného dotazníku na internetu. Výzkumu se zúčastnilo 140 respondentů, kteří spadají do generace Z. Výsledky z výzkumu byly zpracovány podle vhodných statistických metod, popisných parametrů a dále analyzovány podle potřeby. Šetřením bylo zjištěno, že postoje generace Z se navzájem liší. Nejvíce motivující prvek je pro ně atmosféra na pracovišti a neexistuje žádná oblast z dimenze práce, která by přišla zástupcům generace Z jako nedůležitá.
Abstrakt v dalším jazyce: The theme of the bachelor's thesis is Specification of generation Z as the incoming Workforce. The whole goal of the work is to investigate the motivation, motivating factors that influence generation Z representatives in the workplace. The theoretical part consists of reshuffles of domestic and foreign literature. This is followed by the empirical part, which is analysed though a questionnaire. The aim of the research was to find out what motivational tools most motivate generation Z. The data was collected using a created online questionnaire. The research involved 140 respondents who are in generation Z. Results from the research were processed according to appropriate statistical methods, descriptive parameters. The research found that generation Z's attitudes differed from one another. The most motivating elements for them is workplace atmosphere, and there is no area of work dimension that does come to the representatives of generation Z not important.
Práva: Plný text práce je přístupný bez omezení
Vyskytuje se v kolekcích:Bakalářské práce / Bachelor´s works (KPM)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
BP_Minarikova.pdfPlný text práce845,89 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
MINARIKOVA_Lenka_vedouci.pdfPosudek vedoucího práce129,42 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Minarikova Lenka_oponent.pdfPosudek oponenta práce121,33 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
ProtokolSPrubehemObhajobySTAG.pdfPrůběh obhajoby práce31,88 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/47889

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.