Název: The utilization of stem methodology and the new role of the teacher
Další názvy: Η ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΤΗΣ ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΑΣ STEM ΚΑΙ Ο ΝΕΟΣ ΡΟΛΟΣ ΤΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ
Autoři: Anastasia, Griva
Christos, Zotos
Stefanos, Armakolas
Citace zdrojového dokumentu: Inovace a technologie ve vzdělávání: časopis o nových metodách a inovacích v technickém a přírodovědném vzdělávání. 2022, č. 1, s. 57-62.
Datum vydání: 2022
Nakladatel: Západočeská univerzita v Plzni, Fakulta pedagogická
Typ dokumentu: článek
article
URI: http://olympiadatechniky.cz/itev/
http://hdl.handle.net/11025/51129
ISSN: 2571-2519
Klíčová slova: technologie;laboratoř;počítače;vzdělání;STEM
Klíčová slova v dalším jazyce: technology;laboratory;computers;education;STEM
Abstrakt v dalším jazyce: Nowadays, technology is rapidly finding its place many areas of daily life while decisively influencing many human activities. In addition, it continues to have a significant impact in the field of education, especially in secondary education. Today, most schools in Greece are equipped with computer labs to properly train students. The purpose of this research is to highlight the importance of computer presence in the learning process taking place ether in the laboratory, or not. More specifically, this study clarifies the role of the teacher, points out methods to be used by teachers to facilitate collaboration with students, and signifies the impact of computers in the learning experience.
Práva: © Západočeská univerzita v Plzni
Vyskytuje se v kolekcích:Číslo 1 (2022)
Číslo 1 (2022)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
Itev_1_2022-57-62.pdfPlný text654,98 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/51129

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.