Full metadata record
DC pole | Hodnota | Jazyk |
---|---|---|
dc.contributor.advisor | Klečková Gabriela, Mgr. Ph.D. | |
dc.contributor.author | Klimendová, Gabriela | |
dc.contributor.referee | Skopečková Eva, PhDr. Ph.D. | |
dc.date.accepted | 2023-6-13 | |
dc.date.accessioned | 2023-08-02T10:47:04Z | - |
dc.date.available | 2022-1-11 | |
dc.date.available | 2023-08-02T10:47:04Z | - |
dc.date.issued | 2023 | |
dc.date.submitted | 2023-4-27 | |
dc.identifier | 90671 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11025/53718 | - |
dc.description.abstract | Diplomová práce za zabývá postoji a přístupy českých teenagerů k Anglickému jazyku a jeho učení. V teoretické části práce je věnována pozornost vysvětlení pojmů jako jsou postoje a motivace. Dále jsou představeny různé klasifikace postojů. Popsány jsou v práci i faktory, které mohou ovlivňovat postoje k učení se jazykům a zmíněna je v práci i role vlivu postojů při učení se jazyků. Průzkum je zaměřen na postoje studentů 6. a 9. ročníku k anglickému jazyku a výuce angličtiny a dává si za cíl zjistit, jaké jsou rozdíly mezi postoji těchto dvou žákovských skupin. | cs |
dc.format | 78 s. (157916) | |
dc.language.iso | en | |
dc.publisher | Západočeská univerzita v Plzni | |
dc.rights | Plný text práce je přístupný bez omezení | |
dc.subject | jazykové postoje | cs |
dc.subject | motivace | cs |
dc.subject | faktory ovlivňující jazykové postoje | cs |
dc.subject | porovnání | cs |
dc.subject | studenti 6. a 9. třídy | cs |
dc.title | Postoje a názory českých teenagerů na anglický jazyk | cs |
dc.title.alternative | Czech teen's attitudes towards and views of the English language | en |
dc.type | diplomová práce | |
dc.thesis.degree-name | Mgr. | |
dc.thesis.degree-level | Navazující | |
dc.thesis.degree-grantor | Západočeská univerzita v Plzni. Fakulta pedagogická | |
dc.thesis.degree-program | Učitelství pro základní školy | |
dc.description.result | Obhájeno | |
dc.description.abstract-translated | The thesis is focused on attitudes toward the English language and English learning. In the theoretical part of the thesis terms such as attitudes and motivation are commented on. The work also focuses on the possible variables which may affect language attitudes. The research focuses on the attitudes toward English and English language learning of the 6th-grade and 9th-grade students of elementary school. The work also aims to compare the stances of the two groups of students. | en |
dc.subject.translated | language attitude | en |
dc.subject.translated | motivation | en |
dc.subject.translated | factors influencing language attitudes | en |
dc.subject.translated | comparison | en |
dc.subject.translated | 6th-grade and 9th-grade students | en |
Vyskytuje se v kolekcích: | Diplomové práce / Theses (KAN) |
Soubory připojené k záznamu:
Soubor | Popis | Velikost | Formát | |
---|---|---|---|---|
Diplomova_prace_Klimendova_Gabriela.pdf | Plný text práce | 972,72 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Scan_pos_opon_Skop_Klimendova.pdf | Posudek oponenta práce | 364,58 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Scan_pos_ved_Klec_Klimendova.pdf | Posudek vedoucího práce | 39,18 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Scan_Prubeh_Klimendova.pdf | Průběh obhajoby práce | 362,12 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam:
http://hdl.handle.net/11025/53718
Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.