Full metadata record
DC pole | Hodnota | Jazyk |
---|---|---|
dc.contributor.author | Patáková, Veronika | |
dc.contributor.author | Pěchoučková, Šárka | |
dc.date.accessioned | 2023-11-22T14:36:03Z | |
dc.date.available | 2023-11-22T14:36:03Z | |
dc.date.issued | 2023 | |
dc.identifier.citation | Inovace a technologie ve vzdělávání: časopis o nových metodách a inovacích v technickém a přírodovědném vzdělávání. 2023, č. 1, s. 12-16. | cs |
dc.identifier.issn | 2571-2519 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11025/54816 | |
dc.description.abstract | Ve čtvrtém ročníku základní školy proběhla sonda, jejímž cílem bylo připravit vyučovací hodinu matematiky, která byla zaměřena na procvičení, fixaci a opakování jednotek délky, vyučovací hodinu realizovat a provést reflexi žáků. Vzhledem k tomu, že uvedené téma patří mezi obtížné učivo, byly použity různé metody práce, především práce žáků s interaktivní tabulí. Zároveň byly zařazeny rozmanité typy úloh (odhady délky, slovní úlohy, hledání shodných délek), ve kterých žáci využívali převodní vztahy. | cs |
dc.format | 5 s. | cs |
dc.format.mimetype | application/pdf | |
dc.language.iso | cs | cs |
dc.publisher | Západočeská univerzita v Plzni, Fakulta pedagogická | cs |
dc.rights | © Západočeská univerzita v Plzni | cs |
dc.subject | jednotky délky | cs |
dc.subject | matematika | cs |
dc.subject | interaktivní tabule | cs |
dc.title | Physical units in the mathematics curriculum at primary school | en |
dc.title.alternative | Fyzikální jednotky v učivu matematiky na 1. stupni základní školy | cs |
dc.type | article | en |
dc.rights.access | openAccess | en |
dc.type.version | publishedVersion | en |
dc.description.abstract-translated | In the fourth year of elementary school, a survey was conducted with the aim to prepare a mathematics lesson, to implement it and lead a pupils’ reflection on it. The lesson was focused on practice, fixation, and revision of units of length. Given that the mentioned topic is one of the difficult subjects, various methods of work were used, mainly the work of pupils with an interactive whiteboard. At the same time, different types of tasks were included (estimates of length, word problems, finding identical lengths), where students used conversion relations. | en |
dc.subject.translated | Units of length | en |
dc.subject.translated | mathematics | en |
dc.subject.translated | interactive whiteboard | en |
dc.type.status | Peer-reviewed | en |
Vyskytuje se v kolekcích: | Číslo 1 (2023) Číslo 1 (2023) |
Soubory připojené k záznamu:
Soubor | Popis | Velikost | Formát | |
---|---|---|---|---|
Itev_1_2023-12-16.pdf | Plný text | 388,28 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam:
http://hdl.handle.net/11025/54816
Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.