Název: | Využívání regionálního principu ve vzdělávací oblasti Člověk a příroda na ZŠ |
Další názvy: | Taking odvantage of regional principle in the education area of the Human and nature at primary schools |
Autoři: | Palmová, Hana |
Vedoucí práce/školitel: | Podroužek, Ladislav |
Datum vydání: | 2012 |
Nakladatel: | Západočeská univerzita v Plzni |
Typ dokumentu: | diplomová práce |
URI: | http://hdl.handle.net/11025/5546 |
Klíčová slova: | místní region;naučná stezka;flóra;kulturní památky;přírodní památky;geologický vývoj;klíčové kompetence;očekávané výstupy;Školní vzdělávací program;regionální výuka;vědomosti a dovednosti;týmová spolupráce;mezipředmětové vztahy;postoje;osobnost žáka;fauna |
Klíčová slova v dalším jazyce: | local region;nature trail;flora;cultural monuments;natural sights;geological evolution;key competencies;expected outcomes;School education programme;regional education;knowledge and skills;teamwork;cross-curricular links;attitudes;personality pupil;fauna |
Abstrakt: | Diplomová práce mapuje zajímavé lokality regionu Kladensko-Slánsko s důrazem na místní region, t.j. obec Pchery a okolí. Zahrnuje geografické, přírodovědné i historické charakteristiky.Využívání regionálního principu je podpořeno návrhem Školní naučné stezky, jejíž atraktivity jsou shrnuty na 13 informačních panelech a ukázkami pracovních listů, her a dalších učebních činností, které využívají nashromážděné regionální informace a propojují je v mezipředmětových vztazích v komplexním pojetí vzdělávací oblasti Člověk a příroda. |
Abstrakt v dalším jazyce: | The thesis maps the interesting sites of the region Kladno-Slaný, with emphasis on the local region, i.e., Pchery village and its surroundings. It includes geography, natural and historical characteristics. This school trail proposal is supported by use of the principle of regional, whose attractiveness are summarized in 13 information panels. There are sample worksheets, games and other learning activities, they are collected using regional information and they connect in a cross-curricular relationships in a comprehensive approach to educational area of Humans and Nature. |
Práva: | Plný text práce je přístupný bez omezení. |
Vyskytuje se v kolekcích: | Diplomové práce / Theses (KBI) |
Soubory připojené k záznamu:
Soubor | Popis | Velikost | Formát | |
---|---|---|---|---|
diplomka_koncept_1.pdf | Plný text práce | 3,55 MB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Palmova ved.pdf | Posudek vedoucího práce | 780,55 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Palmova op.pdf | Posudek oponenta práce | 770,71 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Palmova.pdf | Průběh obhajoby práce | 594,2 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam:
http://hdl.handle.net/11025/5546
Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.