Název: Relationship management vybrané neziskové organizace se zaměřením na získávání finančních prostředků
Další názvy: Relationship management of selected nonprofit organization with focus on raising funds
Autoři: Filipcsik, Tomáš
Vedoucí práce/školitel: Tlučhoř Jan, Ing. Ph.D.
Oponent: Eger Ludvík, Doc. PaedDr. CSc.
Datum vydání: 2024
Nakladatel: Západočeská univerzita v Plzni
Typ dokumentu: diplomová práce
URI: http://hdl.handle.net/11025/55780
Klíčová slova: nezisková organizace;marketingový mix;relationship management;fundrasing
Klíčová slova v dalším jazyce: non-profit organization;marketing mix;relationship management;fundraising
Abstrakt: Hlavním cílem práce je navrhnout způsob plánování a zpřehlednění řízení vztahů s ostatními subjekty americké neziskové organizace Czech-American TV a jednoduššího sledování souvisejících aktivit. Navazujícím cílem je formulace návrhů marketingových aktivit a rozpracování vybraného návrhu do konkrétních opatření. Dílčím cílem je charakterizovat zkoumaný subjekt metodou desk research a rozhovorů s jeho zástupci, dále charakterizovat jeho činnost a spolupráci s ostatními subjekty na základě zpracovaných teoretických východisek. Součástí charakteristiky je analýza současných vztahů organizace s jejími partnery s ohledem na potenciál získávání finančních prostředků. Závěrem budou shrnuty nejdůležitější zjištěné poznatky a bude formulován hlavní přínos práce.
Abstrakt v dalším jazyce: The main objective of the thesis is to propose a way of planning and making the management of relations with other entities of the American non-profit organization Czech-American TV more transparent and easier to monitor related activities. The follow-up objective is the formulation of proposals for marketing activities and elaboration of the selected proposal into concrete measures. The sub-objective is to characterize the researched entity by the method of desk research and interviews with its representatives, as well as to characterize its activities and cooperation with other entities based on the developed theoretical background. Part of the characterisation is an analysis of the organisation's current relations with its partners with regard to the potential for raising funds. Finally, the most important findings will be summarized and the main contribution of the thesis will be formulated.
Práva: Plný text práce je přístupný bez omezení
Vyskytuje se v kolekcích:Diplomové práce / Theses (KMO)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
DP_Filipcsik.pdfPlný text práce3,04 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
KMO_vedouci_DP_23_24-Filipcsik-Tomas.pdfPosudek vedoucího práce124,53 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Filipcsik_Tomas_o.pdfPosudek oponenta práce131,4 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
ProtokolSPrubehemObhajobySTAG.pdfPrůběh obhajoby práce38,17 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Registr_partneru.zipVŠKP - příloha487,64 kBZIPZobrazit/otevřít  Vyžádat kopii


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/55780

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.