Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorKotlan Václav, Doc. Ing. Ph.D.
dc.contributor.authorFilař, Ondřej
dc.contributor.refereeHamar Roman, Ing. Ph.D.
dc.date.accepted2024-6-13
dc.date.accessioned2024-07-12T09:09:45Z-
dc.date.available2023-10-6
dc.date.available2024-07-12T09:09:45Z-
dc.date.issued2024
dc.date.submitted2024-5-24
dc.identifier96143
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/56852-
dc.description.abstractTato diplomová práce se zabývá simulací svařování výfukových systémů technologií MAG. V úvodu práce je popsán materiál a běžné výrobní postupy. Následuje popis tvorby a výsledků simulace modelu v softwaru COMSOL Multiphysics. V další části jsou prezentovány naměřené výsledky a v závěru práce jsou navržena nápravná opatření pro výrobní linku.cs
dc.format62 s (10703 slov)
dc.language.isocs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plzni
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení
dc.subjectpočítačový modelcs
dc.subjectmag svařovánícs
dc.subjectcomsol multiphysicscs
dc.subjectautomobilový průmyscs
dc.titleTeplotní ovlivnění výplně výfukového potrubí během jeho svařovánícs
dc.title.alternativeTemperature influence of the exhaust pipe filling during weldingen
dc.typediplomová práce
dc.thesis.degree-nameIng.
dc.thesis.degree-levelNavazující
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta elektrotechnická
dc.thesis.degree-programAplikovaná elektrotechnika
dc.description.resultObhájeno
dc.description.abstract-translatedThis thesis deals with the simulation of welding of exhaust systems using the MAG technology. The introduction of the thesis describes the material and common manufacturing procedures. This is followed by a description of the creation and results of the model simulation in the COMSOL Multiphysics software. The measured results are presented in the following section and corrective measures for the production line are proposed in the conclusion of the thesis.en
dc.subject.translatedcomputer modelingen
dc.subject.translatedmag weldingen
dc.subject.translatedcomsol multiphysicsen
dc.subject.translatedautomobile industryen
Vyskytuje se v kolekcích:Diplomové práce / Theses (KEP)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
VSKP_Filar.pdfPlný text práce71,99 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít  Vyžádat kopii
Zadost_Filar.pdfOdůvodnění nezveřejnění VŠKP1,51 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít  Vyžádat kopii
PosudekOponentaSTAG-HamarR-17079.pdfPosudek oponenta práce66,06 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
PosudekVedoucihoSTAG-KotlanV-55537.pdfPosudek vedoucího práce59,5 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
ProtokolSPrubehemObhajobySTAG.pdfPrůběh obhajoby práce42,21 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/56852

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.