Full metadata record
DC pole | Hodnota | Jazyk |
---|---|---|
dc.contributor.advisor | Kotlan Václav, Doc. Ing. Ph.D. | |
dc.contributor.author | Filař, Ondřej | |
dc.contributor.referee | Hamar Roman, Ing. Ph.D. | |
dc.date.accepted | 2024-6-13 | |
dc.date.accessioned | 2024-07-12T09:09:45Z | - |
dc.date.available | 2023-10-6 | |
dc.date.available | 2024-07-12T09:09:45Z | - |
dc.date.issued | 2024 | |
dc.date.submitted | 2024-5-24 | |
dc.identifier | 96143 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11025/56852 | - |
dc.description.abstract | Tato diplomová práce se zabývá simulací svařování výfukových systémů technologií MAG. V úvodu práce je popsán materiál a běžné výrobní postupy. Následuje popis tvorby a výsledků simulace modelu v softwaru COMSOL Multiphysics. V další části jsou prezentovány naměřené výsledky a v závěru práce jsou navržena nápravná opatření pro výrobní linku. | cs |
dc.format | 62 s (10703 slov) | |
dc.language.iso | cs | |
dc.publisher | Západočeská univerzita v Plzni | |
dc.rights | Plný text práce je přístupný bez omezení | |
dc.subject | počítačový model | cs |
dc.subject | mag svařování | cs |
dc.subject | comsol multiphysics | cs |
dc.subject | automobilový průmys | cs |
dc.title | Teplotní ovlivnění výplně výfukového potrubí během jeho svařování | cs |
dc.title.alternative | Temperature influence of the exhaust pipe filling during welding | en |
dc.type | diplomová práce | |
dc.thesis.degree-name | Ing. | |
dc.thesis.degree-level | Navazující | |
dc.thesis.degree-grantor | Západočeská univerzita v Plzni. Fakulta elektrotechnická | |
dc.thesis.degree-program | Aplikovaná elektrotechnika | |
dc.description.result | Obhájeno | |
dc.description.abstract-translated | This thesis deals with the simulation of welding of exhaust systems using the MAG technology. The introduction of the thesis describes the material and common manufacturing procedures. This is followed by a description of the creation and results of the model simulation in the COMSOL Multiphysics software. The measured results are presented in the following section and corrective measures for the production line are proposed in the conclusion of the thesis. | en |
dc.subject.translated | computer modeling | en |
dc.subject.translated | mag welding | en |
dc.subject.translated | comsol multiphysics | en |
dc.subject.translated | automobile industry | en |
Vyskytuje se v kolekcích: | Diplomové práce / Theses (KEP) |
Soubory připojené k záznamu:
Soubor | Popis | Velikost | Formát | |
---|---|---|---|---|
VSKP_Filar.pdf | Plný text práce | 71,99 MB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít Vyžádat kopii |
Zadost_Filar.pdf | Odůvodnění nezveřejnění VŠKP | 1,51 MB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít Vyžádat kopii |
PosudekOponentaSTAG-HamarR-17079.pdf | Posudek oponenta práce | 66,06 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
PosudekVedoucihoSTAG-KotlanV-55537.pdf | Posudek vedoucího práce | 59,5 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
ProtokolSPrubehemObhajobySTAG.pdf | Průběh obhajoby práce | 42,21 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam:
http://hdl.handle.net/11025/56852
Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.