Název: Možnosti a meze distanční (online) výuky na 1. stupni ZŠ
Další názvy: The Possibilities and Limits of Distance (Online) Learning at the First Grade of Primary Schools
Autoři: Schrimpfová, Nikola
Vedoucí práce/školitel: Šafránková Dagmar, PhDr. Ph.D.
Oponent: Podroužek Ladislav, Doc. PaedDr. Ph.D.
Datum vydání: 2024
Nakladatel: Západočeská univerzita v Plzni
Typ dokumentu: diplomová práce
URI: http://hdl.handle.net/11025/56919
Klíčová slova: distanční výuka;distanční vzdělávání;výhody a nevýhody distančního vzdělávání;efektivita distančního vzdělávání;rodič;učitel;žák;1. stupeň zš;výzkumná sonda;metoda dotazníku;metoda rozhovoru.
Klíčová slova v dalším jazyce: distance learning;distance education;advantages and disadvantages of distance education;effectiveness of distance education;parent;teacher;pupil;the first grade of primary schools;research probe;questionnaire method;interview method.
Abstrakt: Diplomová práce se zabývá distančním vzděláváním žáků na 1. stupni základních škol, konkrétně v městské a vesnické škole. Zaměřuje se na názory a postoje rodičů, žáků a učitelů k distančnímu vzdělávání, které získali během pandemie COVID-19.
Abstrakt v dalším jazyce: The diploma thesis deals with the distance education of pupils at the first grade of primary schools, specifically in a town and a village schools. It focuses on the views and attitudes of parents, pupils and teachers towards distance education obtained during the COVID-19 pandemic.
Práva: Plný text práce je přístupný bez omezení
Vyskytuje se v kolekcích:Diplomové práce / Theses (KPG)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
DP_Schrimpfova Nikola.pdfPlný text práce6,09 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Posudek DP_Schrimpfova_2024.pdfPosudek oponenta práce214,75 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
DP_posudek_Schrimpfova_vedouci_Safrankova2024(7).pdfPosudek vedoucího práce123,4 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Schrimpfova.pdfPrůběh obhajoby práce59,79 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/56919

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.