Full metadata record
DC pole | Hodnota | Jazyk |
---|---|---|
dc.contributor.advisor | Kohout Jiří, Doc. Mgr. Ph.D. | |
dc.contributor.author | Aul, Daniel | |
dc.contributor.referee | Kielbusová Zdeňka, PhDr. | |
dc.date.accepted | 2024-6-21 | |
dc.date.accessioned | 2024-07-12T09:15:30Z | - |
dc.date.available | 2023-10-15 | |
dc.date.available | 2024-07-12T09:15:30Z | - |
dc.date.issued | 2024 | |
dc.date.submitted | 2024-5-28 | |
dc.identifier | 97066 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11025/57319 | - |
dc.description.abstract | Diplomová práce se skládá vedle stručného Úvodu a Závěru z pěti částí (kapitol). V první části se věnuje školním měřícím systémům, které jsou používány nejčastěji a literatuře o nich pojednávající. V druhé části je zohledněna badatelsky orientovaná výuka a analýza laboratorních prací daných měřících systémů z pohledu badatelství. Třetí část se zabývá dotazníkovým šetřením mezi pedagogy středních škol, které má za cíl zjistit současné znalosti, postoje a míru využívání měřících systémům s akcentem na badatelsky orientované aktivity. V předposlední kapitole jsou navrženy laboratorní úlohy, které splňují vyšší stupeň badatelství a zároveň jsou proveditelné s běžně dostupnými pomůckami. V poslední kapitole je otestována jedna z navržených úloh v praxi. | cs |
dc.format | 76 s., V s. | |
dc.language.iso | cs | |
dc.publisher | Západočeská univerzita v Plzni | |
dc.rights | Plný text práce je přístupný bez omezení | |
dc.subject | školní měřící systémy | cs |
dc.subject | badatelství | cs |
dc.subject | laboratorní úlohy | cs |
dc.title | Badatelsky orientované laboratorní práce z fyziky inspirované návody k školním měřícím systémům | cs |
dc.title.alternative | Inquiry-based laboratory works in physics inspired by instructions for school measurement systems | en |
dc.type | diplomová práce | |
dc.thesis.degree-name | Mgr. | |
dc.thesis.degree-level | Navazující | |
dc.thesis.degree-grantor | Západočeská univerzita v Plzni. Fakulta aplikovaných věd | |
dc.thesis.degree-program | Učitelství fyziky pro střední školy | |
dc.description.result | Obhájeno | |
dc.description.abstract-translated | This thesis consists of, besides brief Introduction and Conclusion, five parts (chapters). In the first part it discusses most used probeware and literature that deals with this topic. In the second part it describes inquiry based learning and analysis of laboratory works by certain probeware in relation with inquiry. The thirds part consists of questionarre among highschool teachers, that aims to find out about current knowledge, opinions and degree of probeware usage with inquiry based activities. In the fourth chapters are proposals of laboratory works that have higher degree of inquiry and are doable with common tools. In the last chapter, one of the proposed works is tested. | en |
dc.subject.translated | probeware | en |
dc.subject.translated | inquiry | en |
dc.subject.translated | laboratory works | en |
Vyskytuje se v kolekcích: | Diplomové práce / Theses (KFY) |
Soubory připojené k záznamu:
Soubor | Popis | Velikost | Formát | |
---|---|---|---|---|
DP_D.Aul.pdf | Plný text práce | 2,18 MB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
DP_Aul_vedouci.pdf | Posudek vedoucího práce | 74,16 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
DP_Aul_oponent.pdf | Posudek oponenta práce | 689,98 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
ProtokolSPrubehemObhajobySTAG.pdf | Průběh obhajoby práce | 38,03 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam:
http://hdl.handle.net/11025/57319
Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.