Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorKohout Jiří, Doc. Mgr. Ph.D.
dc.contributor.authorAul, Daniel
dc.contributor.refereeKielbusová Zdeňka, PhDr.
dc.date.accepted2024-6-21
dc.date.accessioned2024-07-12T09:15:30Z-
dc.date.available2023-10-15
dc.date.available2024-07-12T09:15:30Z-
dc.date.issued2024
dc.date.submitted2024-5-28
dc.identifier97066
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/57319-
dc.description.abstractDiplomová práce se skládá vedle stručného Úvodu a Závěru z pěti částí (kapitol). V první části se věnuje školním měřícím systémům, které jsou používány nejčastěji a literatuře o nich pojednávající. V druhé části je zohledněna badatelsky orientovaná výuka a analýza laboratorních prací daných měřících systémů z pohledu badatelství. Třetí část se zabývá dotazníkovým šetřením mezi pedagogy středních škol, které má za cíl zjistit současné znalosti, postoje a míru využívání měřících systémům s akcentem na badatelsky orientované aktivity. V předposlední kapitole jsou navrženy laboratorní úlohy, které splňují vyšší stupeň badatelství a zároveň jsou proveditelné s běžně dostupnými pomůckami. V poslední kapitole je otestována jedna z navržených úloh v praxi.cs
dc.format76 s., V s.
dc.language.isocs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plzni
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení
dc.subjectškolní měřící systémycs
dc.subjectbadatelstvícs
dc.subjectlaboratorní úlohycs
dc.titleBadatelsky orientované laboratorní práce z fyziky inspirované návody k školním měřícím systémůmcs
dc.title.alternativeInquiry-based laboratory works in physics inspired by instructions for school measurement systemsen
dc.typediplomová práce
dc.thesis.degree-nameMgr.
dc.thesis.degree-levelNavazující
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta aplikovaných věd
dc.thesis.degree-programUčitelství fyziky pro střední školy
dc.description.resultObhájeno
dc.description.abstract-translatedThis thesis consists of, besides brief Introduction and Conclusion, five parts (chapters). In the first part it discusses most used probeware and literature that deals with this topic. In the second part it describes inquiry based learning and analysis of laboratory works by certain probeware in relation with inquiry. The thirds part consists of questionarre among highschool teachers, that aims to find out about current knowledge, opinions and degree of probeware usage with inquiry based activities. In the fourth chapters are proposals of laboratory works that have higher degree of inquiry and are doable with common tools. In the last chapter, one of the proposed works is tested.en
dc.subject.translatedprobewareen
dc.subject.translatedinquiryen
dc.subject.translatedlaboratory worksen
Vyskytuje se v kolekcích:Diplomové práce / Theses (KFY)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
DP_D.Aul.pdfPlný text práce2,18 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
DP_Aul_vedouci.pdfPosudek vedoucího práce74,16 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
DP_Aul_oponent.pdfPosudek oponenta práce689,98 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
ProtokolSPrubehemObhajobySTAG.pdfPrůběh obhajoby práce38,03 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/57319

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.