Název: | Vrgaments - relocatability as an extension to programmable rasterization hardware |
Autoři: | Diepstraten, Joachim Weiskopf, Daniel Kraus, Daniel Ertl, Thomas |
Citace zdrojového dokumentu: | WSCG '2004: Short Communications: the 12-th International Conference in Central Europe on Computer Graphics, Visualization and Computer Vision 2004, 2.-6. February 2004 Plzeň, p. 181-188. |
Datum vydání: | 2006 |
Nakladatel: | Václav Skala - UNION Agency |
Typ dokumentu: | konferenční příspěvek conferenceObject |
URI: | http://wscg.zcu.cz/wscg2004/Papers_2004_Short/D47.pdf http://hdl.handle.net/11025/6244 |
ISBN: | 80-903100-5-2 |
Klíčová slova: | rastrovací hardware;stínovací jazyk |
Klíčová slova v dalším jazyce: | rasterization hardware;shading language |
Abstrakt: | We propose an extension to the pixel pipeline of current programmable rasterization hardware to include the possibility to freely locate the rasterization position of fragments and pixels. The corresponding new primitive name is Vragment (variable fragment). We show how this new functionality could lead to new and wider classes of algorithms in computer graphics, especially in image processing, scientific visualization, geometric modeling, and rendering. A GPU-assisted simulator for programs running on the proposed architecture is presented. |
Práva: | © Václav Skala - UNION Agency |
Vyskytuje se v kolekcích: | WSCG '2004: Short Communications |
Soubory připojené k záznamu:
Soubor | Popis | Velikost | Formát | |
---|---|---|---|---|
D47.pdf | Plný text | 1,64 MB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam:
http://hdl.handle.net/11025/6244
Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.