Název: An efficient, high quality method for rendering irregular, quadratic, volume data
Autoři: Simpson, T.
Citace zdrojového dokumentu: Journal of WSCG. 1997, vol. 5, no. 1-3, p. 514-523.
Datum vydání: 1997
Nakladatel: Václav Skala - UNION Agency
Typ dokumentu: článek
article
URI: http://wscg.zcu.cz/wscg1997/wscg97.htm
http://hdl.handle.net/11025/15916
ISSN: 1213-6972 (print)
1213-6980 (CD-ROM)
1213-6964 (online)
Klíčová slova: přímé vykreslování povrchů;objemové vykreslování;sledování paprsku;aplikace metody konečných prvků;nerovnoměrná data
Klíčová slova v dalším jazyce: direct surface rendering;volume rendering;ray tracing;finite element analysis;irregular data
Abstrakt v dalším jazyce: We introduce here an extension of the work done by Jones [1] on the direct surface rendering (DSR) algorithm for volume data. The original D.S.R. algorithm operates over linear, voxel based data giving high-resolution ray-traced images of iso-surfaces within a volume. The work presented here extends the rendering algorithm to work with data based on quadric shape functions over a mesh constructed of tetrahedral cells. We demonstrate the method applied to Computational Fluid Dynamics simulations of fluid flow, to render high quality isosurface images of scalar datafields.
Práva: © Václav Skala - UNION Agency
Vyskytuje se v kolekcích:Volume 5, number 1-3 (1997)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
Simpson_97.pdfPlný text1,29 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/15916

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.