Full metadata record
DC pole | Hodnota | Jazyk |
---|---|---|
dc.contributor.advisor | Podlipský, Rudolf | |
dc.contributor.author | Čermáková, Jana | |
dc.contributor.referee | Zikmundová, Vladimíra | |
dc.date.accepted | 2015-09-09 | |
dc.date.accessioned | 2016-03-15T09:03:20Z | |
dc.date.available | 2014-09-12 | cs |
dc.date.available | 2016-03-15T09:03:20Z | |
dc.date.issued | 2015 | |
dc.date.submitted | 2015-06-30 | |
dc.identifier | 61920 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11025/20057 | |
dc.description.abstract | Autorka v práci předkládá výsledky analýzy výtvarných úkolů, které byly publikovány v metodických textech: Výtvarné čarování /artefiletika pro předškoláky a mladší školáky/ (SLAVÍKOVÁ, HAZUKOVÁ, SLAVÍK 2003), Tvořím, tvoříš, tvoříme (SLAVÍKOVÁ a kol. 2007), Dívej se, tvoř a povídej! /artefiletika pro předškoláky a mladší školáky/ (SLAVÍKOVÁ, SLAVÍK, ELIÁŠOVÁ 2008). S nabídkou úkolů, obsaženou ve zmíněných textech, konfrontuje soubor úkolů, které s dětmi realizovaly učitelky v pěti mateřských školách v období od září roku 2014 do února 2015. Porovnání obou souborů úkolů provedla autorka v rovině uplatňovaných materiálů, instrumentů, technik a námětů. Data z mateřských škol, potřebná ke srovnání, získala na základě analýzy tematických plánů a rozhovorů s učitelkami. | cs |
dc.format | 58 s. (85 000 znaků), 31s. | cs |
dc.format.mimetype | application/pdf | |
dc.language.iso | cs | cs |
dc.publisher | Západočeská univerzita v Plzni | cs |
dc.relation.isreferencedby | https://portal.zcu.cz/StagPortletsJSR168/CleanUrl?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=61920 | - |
dc.rights | Plný text práce je přístupný bez omezení. | cs |
dc.subject | výtvarná výchova | cs |
dc.subject | mateřská škola | cs |
dc.subject | výzkum | cs |
dc.subject | výtvarné činnosti | cs |
dc.title | Instrumenty, materiály, techniky a námět ve výtvarné výchově předškoláků | cs |
dc.title.alternative | Instruments, materials, techniques and subject in art for pre-school children | en |
dc.type | bakalářská práce | cs |
dc.thesis.degree-name | Bc. | cs |
dc.thesis.degree-level | Bakalářský | cs |
dc.thesis.degree-grantor | Západočeská univerzita v Plzni. Fakulta pedagogická | cs |
dc.thesis.degree-program | Předškolní a mimoškolní pedagogika | cs |
dc.description.result | Obhájeno | cs |
dc.rights.access | openAccess | en |
dc.description.abstract-translated | The author of this work presents the results of analysis of visual tasks published in the methodical texts Výtvarné čarování /artefiletika pro předškoláky a mladší školáky/ (SLAVÍKOVÁ, HAZUKOVÁ, SLAVÍK 2003), Tvořím, tvoříš, tvoříme (SLAVÍKOVÁ a kol. 2007), Dívej se, tvoř a povídej! /artefiletika pro předškoláky a mladší školáky/ (SLAVÍKOVÁ, SLAVÍK, ELIÁŠOVÁ 2008). The author confronts a set of tasks that teachers realized with children in five kindergartens during the period from September 2014 to February 2015 with a range of tasks contained in these texts. The comparison of both sets of tasks was carried out by the author in the plane of applied materials, instruments, techniques and themes. Data from kindergartens needed for the comparison were obtained by analyzing the thematic plans and interviews with teachers. | en |
dc.subject.translated | art lesson | en |
dc.subject.translated | kindergarten | en |
dc.subject.translated | research | en |
dc.subject.translated | applied arts activity | en |
Vyskytuje se v kolekcích: | Bakalářské práce / Bachelor´s works (KVK) |
Soubory připojené k záznamu:
Soubor | Popis | Velikost | Formát | |
---|---|---|---|---|
BP 2.pdf | Plný text práce | 812,66 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
vedouci-SCAN - Cermakova Jana - vedouci - Podlipsky - 2015.pdf | Posudek vedoucího práce | 909,05 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
oponent-SCAN - Cermakova Jana - oponent - Zikmundova - 2015.pdf | Posudek oponenta práce | 1,05 MB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
obhajoba-Prubeh obhajoby - Cermakova Jana 2015.pdf | Průběh obhajoby práce | 430,43 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam:
http://hdl.handle.net/11025/20057
Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.