Title: | Kresebný záznam krajiny (cyklus grafik) |
Other Titles: | The drawing record of landscapes |
Authors: | Tycová, Tereza |
Advisor: | Kocman, Jan |
Referee: | Soukupová, Petra |
Issue Date: | 2015 |
Publisher: | Západočeská univerzita v Plzni |
Document type: | bakalářská práce |
URI: | http://hdl.handle.net/11025/20627 |
Keywords: | příroda;les;vazba;krajina;domov;příležitost;linoryt;fotky;vosk;tuš;dětství;pouzdro |
Keywords in different language: | nature;forest cover;landscape;home;opportunity;linocut;photos;wax;ink;childhood;housing |
Abstract: | Má práce se skládá z volných grafických listů a z dvou autorských knih. První kniha tvoří sérii fotografií míst,které mám ráda a je svázána do leporela. Druhá kniha tvoří kresby v pozitivu a negativu a je svázána japonskou vazbou. Na obě knihy jsem zhotovila jednoduchá pouzdra potažená černým plátnem a na grafické listy vytvořila jednoduché desky opět potažené černým plátnem. Vše jsem nechala v barvě černé a bílé, aby se to celé lépe sjednotilo. |
Abstract in different language: | My work consists of loose graphic prints and from two authors books. The first book consists of a series of photographs of places that I like and is linked in to the bonded binding. The second book consists of drawing the positives and negatives and is bound in japanese binding. For the two books I made a simple case with a black canvas and prints created a simple board again covered with black cloth. I left everything in black and white to make it all better united. |
Rights: | Plný text práce je přístupný bez omezení. |
Appears in Collections: | Bakalářské práce / Bachelor´s works (UUD) |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Bakalarska prace - Tereza Tycova.pdf | Plný text práce | 1,93 MB | Adobe PDF | View/Open |
vedouci-TYCOVA.pdf | Posudek vedoucího práce | 102,43 kB | Adobe PDF | View/Open |
oponent-TYCOVA.pdf | Posudek oponenta práce | 102,98 kB | Adobe PDF | View/Open |
obhajoba-TYCOVA.pdf | Průběh obhajoby práce | 110,69 kB | Adobe PDF | View/Open |
Please use this identifier to cite or link to this item:
http://hdl.handle.net/11025/20627
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.