Název: Distance based laboratory specialty courses
Další názvy: ΕΞ ΑΠΟΣΤΆΣΕΩΣ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΑΚA ΜΑΘHΜΑΤΑ ΕΙΔΙΚOΤΗΤΑΣ
Autoři: Armakolas, Stefanos
Papakonstantinou, Nikolaos
Griva, Anastasia
Krotký, Jan
Citace zdrojového dokumentu: Inovace a technologie ve vzdělávání: časopis o nových metodách a inovacích v technickém a přírodovědném vzdělávání. 2021, č. 1, s. 40-44.
Datum vydání: 2021
Nakladatel: Západočeská univerzita v Plzni, Fakulta pedagogická
Typ dokumentu: článek
article
URI: http://olympiadatechniky.cz/wp-content/uploads/2021/10/journal-itev-2021-1.pdf
http://hdl.handle.net/11025/46235
ISSN: 2571-2519
Klíčová slova: dálkové studium;laboratorní kurzy;specialita
Klíčová slova v dalším jazyce: distance education;laboratory courses;specialty
Abstrakt v dalším jazyce: An important aspect of distance learning is considered to be the flexibility it provides, both in terms of the time, but also the place of its conduction. That freedom of choice makes it a necessity, for the educational institutions and their faculties, to form a detailed and specialized curriculum that implements teaching methods proven to perform better in distance education scenarios. More specifically, in fields that include courses related to either the natural sciences, such as physics, chemistry and mathematics, or the applied sciences of technology, there is a direct link between the theoretical courses and laboratory activities. The purpose of this study is to highlight the importance of finding ways that properly convey the material of laboratory specialty courses through distance learning.
Práva: © Západočeská univerzita v Plzni
Vyskytuje se v kolekcích:Články / Articles (KMT)
Číslo 1 (2021)
Číslo 1 (2021)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
journal-itev-2021-1-40-44.pdfPlný text255,42 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/46235

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.