Full metadata record
DC pole | Hodnota | Jazyk |
---|---|---|
dc.contributor.advisor | Šroubová Lenka, Ing. Ph.D. | |
dc.contributor.author | Naxer, Ondřej | |
dc.contributor.referee | Slobodník Karel, Ing. Ph.D. | |
dc.date.accepted | 2022-6-15 | |
dc.date.accessioned | 2022-06-20T10:19:44Z | - |
dc.date.available | 2021-10-8 | |
dc.date.available | 2022-06-20T10:19:44Z | - |
dc.date.issued | 2022 | |
dc.date.submitted | 2022-5-26 | |
dc.identifier | 89061 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11025/48132 | - |
dc.description.abstract | Předmětem této diplomové práce je sestavení matematického modelu pro typický bateriový systém pro elektromobilitu, využívající reálné provozní veličiny, zhodnocující aktuální stav baterie, profil jízdy a okolní podmínky prostředí. Výstupem matematického modelu je optimalizovaný kvantitativní údaj predikující dostupný dojezd vozidla. Pro získání a zpracování potřebných podkladových dat je využita vývojová deska Raspberry Pi Pico, samotný model bateriového systému je pak realizován programově v jazyce Python. | cs |
dc.format | 90 s. (105 150 znaků), lvii | |
dc.language.iso | cs | |
dc.publisher | Západočeská univerzita v Plzni | |
dc.relation.isreferencedby | https://portal.zcu.cz/StagPortletsJSR168/CleanUrl?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=89061 | - |
dc.rights | Plný text práce je přístupný bez omezení | |
dc.subject | elektromobilita | cs |
dc.subject | bateriový systém | cs |
dc.subject | matematický model | cs |
dc.subject | telemetrie | cs |
dc.subject | predikce spotřeby | cs |
dc.subject | stanovení dojezdu | cs |
dc.title | Adaptivní model chování bateriového systému pro elektromobilitu | cs |
dc.title.alternative | Adaptive model of battery system behavior for electromobility | en |
dc.type | diplomová práce | |
dc.thesis.degree-name | Ing. | |
dc.thesis.degree-level | Navazující | |
dc.thesis.degree-grantor | Západočeská univerzita v Plzni. Fakulta elektrotechnická | |
dc.thesis.degree-program | Výkonové systémy a elektroenergetika | |
dc.description.result | Obhájeno | |
dc.description.abstract-translated | The aim of this diploma thesis is to set up the mathematical model for a typical battery system used in electromobility, in accordance with the real operating values, actual battery state, driver's profile, and ambient conditions. The output of this mathematical model is the optimized comparative value predicting the remaining vehicle's range. Raspberry Pi Pico microcontroller board is used to obtain and process the necessary operational data. The mathematical model is then implemented to Python language. | en |
dc.subject.translated | electromobility | en |
dc.subject.translated | battery system | en |
dc.subject.translated | mathematical model | en |
dc.subject.translated | telemetry | en |
dc.subject.translated | consumption prediction | en |
dc.subject.translated | optimized range data | en |
Vyskytuje se v kolekcích: | Diplomové práce / Theses (KEE) |
Soubory připojené k záznamu:
Soubor | Popis | Velikost | Formát | |
---|---|---|---|---|
dip_naxer_ondrej_finalni_verze.pdf | Plný text práce | 18,62 MB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
PosudekVedoucihoSTAG.pdf | Posudek vedoucího práce | 49,03 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
PosudekOponentaSTAG.pdf | Posudek oponenta práce | 49,74 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
ProtokolSPrubehemObhajobySTAG.pdf | Průběh obhajoby práce | 34,77 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam:
http://hdl.handle.net/11025/48132
Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.