Název: | Herní činnosti v matematice |
Další názvy: | Game activities in mathematics |
Autoři: | Nedvědová, Jana Pěchoučková, Šárka |
Citace zdrojového dokumentu: | Inovace a technologie ve vzdělávání: časopis o nových metodách a inovacích v technickém a přírodovědném vzdělávání. 2022, č. 1, s. 47-51. |
Datum vydání: | 2022 |
Nakladatel: | Západočeská univerzita v Plzni, Fakulta pedagogická |
Typ dokumentu: | článek article |
URI: | http://olympiadatechniky.cz/itev/ http://hdl.handle.net/11025/51127 |
ISSN: | 2571-2519 |
Klíčová slova: | hra;didaktická hra;matematika;základní škola |
Klíčová slova v dalším jazyce: | game;didactic game;mathematics;elementary school |
Abstrakt: | Na 1. stupni základní školy proběhla sonda s cílem vytvořit vlastní matematické herní činnosti pro žáky 1. – 5. ročníku, realizovat je se žáky a provést reflexi. Při tvorbě didaktických her jsme se inspirovali zejména těmi, které jsou mezi dětmi známé a oblíbené. Ke každé hře jsme vyrobili pomůcky. Z důvodu omezení výuky v době pandemie Covid-19 byly realizovány jen některé činnosti s dětmi ve školní družině. Aktivity umožnily žákům navzájem spolupracovat a učit se jeden od druhého. |
Abstrakt v dalším jazyce: | A probe took place at the 1st stage of primary school with the aim of creating their own mathematical play activities for pupils in the 1st to 5th grades, implementing them with pupils and carrying out reflections. When creating didactic games, we were mainly inspired by those that are known and popular among children. We made tools for each game. Due to the limitation of teaching during the Covid-19 pandemic, only some activities were carried out with children in the school group. The activities allowed students to work together and learn from each other. |
Práva: | © Západočeská univerzita v Plzni |
Vyskytuje se v kolekcích: | Články / Articles (KMT) Číslo 1 (2022) Číslo 1 (2022) |
Soubory připojené k záznamu:
Soubor | Popis | Velikost | Formát | |
---|---|---|---|---|
Itev_1_2022-47-51.pdf | Plný text | 575,74 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam:
http://hdl.handle.net/11025/51127
Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.