Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorEger Ludvík, Doc. PaedDr. CSc.
dc.contributor.authorŠkoda, David
dc.contributor.refereeMičík Michal, Ing. Ph.D.
dc.date.accepted2023-1-30
dc.date.accessioned2023-06-09T11:31:54Z-
dc.date.available2021-10-25
dc.date.available2023-06-09T11:31:54Z-
dc.date.issued2023
dc.date.submitted2022-12-9
dc.identifier89827
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/52329-
dc.description.abstractPředložená diplomová práce se zabývá apely v reklamních spotech z pohledu Logos Pathos Ethos. Cílem práce je analyzovat reklamní obsahy s finanční tématikou předních bankovních institucí působících na českém trhu. Jedná se o Fio Banku, Air Bank, Raiffeisenbank ČR, ČSOB a Monetu Money Bank. Jádrem práce je zjistit, jakým způsobem realizují svá reklamní sdělení a jaký dopad mohou mít na cílové publikum. Především řeší využívání reklamních apelů z pohledu informačního, emocionálního a autoritativního typu sdělení. Výzkum byl realizován prostřednictvím kvantitativní obsahové analýzy reklamních spotů jednotlivých bank. Výsledky a konečné výstupy výzkumu jsou obsaženy ve výzkumné zprávě.cs
dc.format96 s.
dc.language.isocs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plzni
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení
dc.subjectreklamacs
dc.subjectapelycs
dc.subjectlogos-pathos-ethoscs
dc.subjectobsahová analýzacs
dc.titleAnalýza reklam ve zvoleném segmentu z pohledu Logos, Pathos, Ethoscs
dc.title.alternativeAnalysis of ads in the selected segment from perspective of Logos, Pathos, Ethosen
dc.typediplomová práce
dc.thesis.degree-nameIng.
dc.thesis.degree-levelNavazující
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta ekonomická
dc.thesis.degree-programEkonomika a management
dc.description.resultObhájeno
dc.description.abstract-translatedThe presented master's thesis deals with appeals in advertising spots from the perspective of Logos Pathos Ethos. The aim of the work is to analyze the financial-themed advertising content of leading banking institutions operating on the Czech market. These are Fio Bank, Air Bank, Raiffeisenbank ČR, ČSOB and Moneta Money Bank. The core of the work is to find out how they implement their advertising messages and what impact they can have on the target audience. Above all, it deals with the use of advertising appeals from the perspective of informational, emotional and authoritative types of messages. The research was carried out through a quantitative content analysis of advertising spots of individual banks. The results and final outputs of the research are contained in the research report.en
dc.subject.translatedaden
dc.subject.translatedappealsen
dc.subject.translatedlogos-pathos-ethosen
dc.subject.translatedcontent analysisen
Vyskytuje se v kolekcích:Diplomové práce / Theses (KMO)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
DP_Skoda.pdfPlný text práce1,97 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Skoda_David_v.pdfPosudek vedoucího práce128,58 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Skoda_DP_o.pdfPosudek oponenta práce118,46 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
ProtokolSPrubehemObhajobySTAG.pdfPrůběh obhajoby práce38,65 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/52329

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.