Název: | Úlohy pro výuku JavaScriptu z předmětu Programování 1 (2. díl) |
Další názvy: | Tasks for teaching JavaScript from Programming 1 (part 2) |
Autoři: | Frank, Filip Zíka, Miroslav |
Citace zdrojového dokumentu: | FRANK, F. ZÍKA, M. Úlohy pro výuku JavaScriptu z předmětu Programování 1 (2. díl). Matematika-fyzika-informatika, 2023, roč. 32, č. 2, s. 141-151. ISSN: 1805-7705 |
Datum vydání: | 2023 |
Nakladatel: | Prometheus |
Typ dokumentu: | článek article |
URI: | http://hdl.handle.net/11025/53030 |
ISSN: | 1805-7705 |
Klíčová slova: | programování;RVP;JavaScript |
Klíčová slova v dalším jazyce: | coding;RVP;JavaScript |
Abstrakt: | Představujeme zbývající úlohy používané v rámci předmětu PGM1P na Katedře výpočetní a didaktické techniky na Fakultě pedagogické při Západočeské univerzitě v Plzni. V prvním díle jsme si představili kompletní seznam úloh, ale z důvodu rozsahu jsme nemohli představit všechny úlohy. Zbývající úlohy popisujeme v tomto příspěvku a to, stejně jako v minulém případě, včetně opakovaně pozorovaných chyb. V prvním dílu jsme se zároveň seznámili s požadavky na studenty, očekávanými výstupy a zařazením z pohledu RVP, neboť se jedná o budoucí učitele informatiky. Představené úlohy jsou používané při výuce studentů bakalářského studia. Z důvodu velmi rozdílných zkušeností studentů s programováním je zapotřebí začít s výukou programování od skutečných základů. Pro příklad rozpětí si můžeme uvést, že mezi studenty se řadí absolventi gymnázií, absolventi elektrotechnických škol, ale také absolventka oboru cukrářství. |
Abstrakt v dalším jazyce: | Introducing the remaining tasks used in the PGM1P course at Department of Computer and Didactic Technology at the Faculty of Education at the University of West Bohemia in Pilsen. In the first part we presented the complete list of tasks, but due to the size we could not present all tasks. The remaining tasks are described in this article, as in the last one. case, including repeatedly observed errors. In the first part we also introduced the requirements for students, the expected outcomes and the inclusion of from the perspective of the RVP, as these are future computer science teachers. The tasks presented are used in teaching undergraduate students. Due to the very different programming experiences of the students, the it is necessary to start teaching programming from the real basics. For example span, we can note that the students include high school graduates, graduates of electrical engineering schools, and a graduate in pastry arts. |
Práva: | © Creative Commons Attribution 4.0 |
Vyskytuje se v kolekcích: | Články / Articles (KVD) OBD |
Soubory připojené k záznamu:
Soubor | Velikost | Formát | |
---|---|---|---|
mfi_3202_141_151.pdf | 2,38 MB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam:
http://hdl.handle.net/11025/53030
Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.