Full metadata record
DC pole | Hodnota | Jazyk |
---|---|---|
dc.contributor.advisor | Kresa Zdeněk, Ing. | |
dc.contributor.author | Nedvěd, Ondřej | |
dc.contributor.referee | Petr Martin, Ing. | |
dc.date.accepted | 2023-6-14 | |
dc.date.accessioned | 2023-08-02T10:45:27Z | - |
dc.date.available | 2022-10-24 | |
dc.date.available | 2023-08-02T10:45:27Z | - |
dc.date.issued | 2023 | |
dc.date.submitted | 2023-4-24 | |
dc.identifier | 93079 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11025/53543 | - |
dc.description.abstract | Tato práce se zabývá využitím dat v městské hromadné dopravě, a to na příkladu tramvajové a trolejbusové dopravy v Plzni. Cílem práce je poskytnout přehled o sběru a využití dat v MHD, analyzovat provozní data a identifikovat možnosti zlepšení dopravního systému a demonstrovat, jak efektivní zpracování a využití dat může přispět k lepšímu pochopení provozu hromadné dopravy. V teoretické části jsou představeny různé zdroje dat, metody sběru a nástroje pro analýzu dat v oblasti dopravy. Praktická část se zaměřuje na konkrétní analýzu městské dopravy v Plzni a vytvoření nástroje, který tuto analýzu umožňuje. Jsou zde hodnoceny parametry jako kapacita, zdržení a rychlost, a to pomocí mnoha detailních grafů a vizualizací. Práce také obsahuje srovnání jednotlivých linek a identifikuje problematické segmenty. Na základě výsledků analýzy jsou navrhovány doporučení pro plánování dopravy. | cs |
dc.format | 77 s. (94 385) | |
dc.language.iso | cs | |
dc.publisher | Západočeská univerzita v Plzni | |
dc.rights | Plný text práce je přístupný bez omezení | |
dc.subject | identifikace úzkých míst v hromadné dopravě | cs |
dc.subject | plánování hromadné dopravy | cs |
dc.subject | vizualizace dopravní sítě | cs |
dc.subject | využití dat v městské dopravě | cs |
dc.title | Využití dat pro řízení městské dopravy | cs |
dc.title.alternative | Data usage for urban traffic management | en |
dc.type | bakalářská práce | |
dc.thesis.degree-name | Bc. | |
dc.thesis.degree-level | Bakalářský | |
dc.thesis.degree-grantor | Západočeská univerzita v Plzni. Fakulta ekonomická | |
dc.thesis.degree-program | Systémové inženýrství a informatika | |
dc.description.result | Obhájeno | |
dc.description.abstract-translated | The thesis examines data utilization in urban traffic management, using the example of tram and trolleybus transport in Pilsen. The thesis aims to provide a comprehensive overview of data gathering and application in public transport, analyze operational data and identify opportunities for improving the transport system, and demonstrate how effective data processing and use can contribute to a better understanding of public transport operations. The theoretical part introduces different data sources, collection methods and tools for data analysis in the transport sector. The practical part focuses on a specific analysis of urban traffic in Pilsen and the creation of a tool to facilitate this analysis. Factors such as capacity, delay and speed are evaluated using many detailed graphs and visualizations. The work also includes a comparison of individual lines and identifies challenging segments. Based on the findings, suggestions for transport planning are put forth. | en |
dc.subject.translated | bottleneck identification in urban traffic | en |
dc.subject.translated | transport network visualisation | en |
dc.subject.translated | urban traffic management | en |
dc.subject.translated | urban traffic planning | en |
Vyskytuje se v kolekcích: | Bakalářské práce / Bachelor´s works (KEM) |
Soubory připojené k záznamu:
Soubor | Popis | Velikost | Formát | |
---|---|---|---|---|
BP_nedvedon_FINAL_PDFA.pdf | Plný text práce | 4,08 MB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
BP NEDVED OP1.pdf | Posudek oponenta práce | 123,45 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
BP NEDVED VP.pdf | Posudek vedoucího práce | 104,59 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
ProtokolSPrubehemObhajobySTAG.pdf | Průběh obhajoby práce | 38,43 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
priloh.rar | VŠKP - příloha | 5,99 MB | RAR | Zobrazit/otevřít Vyžádat kopii |
Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam:
http://hdl.handle.net/11025/53543
Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.