Title: | AUTORSKÁ ILUSTROVANÁ NON-FICTION KNIHA (DIDAKTICKÁ) |
Other Titles: | Artist´s illustrated non-fiction book |
Authors: | Navrátilová, Aneta |
Advisor: | Fučíková Renáta, akademický malíř |
Referee: | Pavlovský Jakub, Mgr. |
Issue Date: | 2023 |
Publisher: | Západočeská univerzita v Plzni |
Document type: | diplomová práce |
URI: | http://hdl.handle.net/11025/53810 |
Keywords: | autorská ilustrovaná kniha;didaktická kniha;kniha pro děti;introverze;extroverze |
Keywords in different language: | artist's book;illustrated non-fiction book;children book;introversion;extroversion |
Abstract: | Autorská non-fiction kniha Iva a Ema je o introvertní Ivě a její extrovertní sestře Emě. Kniha má čtenáře navést k lepšímu pochopení, co introvertní povaha znamená a co naopak neznamená. Příběh se dotýká jak introverze, tak extroverze, emocí, dětství, sebepoznání, vzájemného pozorumění a respektu. Kniha je bohatě ilustrovaná a je vhodná pro introvertní děti, ale i pro jejich rodiče a sourozence, kteří jim chtějí lépe porozumět. |
Abstract in different language: | The diploma thesis is an illustrated artist's book called Iva and Ema, which is about the introverted Iva and her extroverted sister Ema. The book is dealing with introversion, extroversion, childhood, emotions, self-knowledge, mutual observation and respect. The book is meant to guide readers to a better understanding of what introversion means and what it does not. |
Rights: | Plný text práce je přístupný bez omezení |
Appears in Collections: | Diplomové práce / Theses (KDE) |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
DP_Navratilova_Aneta_pruvodni_zprava.pdf | Plný text práce | 20,31 MB | Adobe PDF | View/Open |
Navratilova.pdf | Posudek oponenta práce | 521,63 kB | Adobe PDF | View/Open |
Navratilova_0.pdf | Posudek vedoucího práce | 697,59 kB | Adobe PDF | View/Open |
Navratilova_1.pdf | Průběh obhajoby práce | 30,13 kB | Adobe PDF | View/Open |
DP_Navratilova_Aneta.zip | VŠKP - příloha | 78,57 MB | ZIP | View/Open Request a copy |
Please use this identifier to cite or link to this item:
http://hdl.handle.net/11025/53810
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.