Název: | Reflektující podpůrná videa pro studenty učitelství fyziky |
Autoři: | Kekule, Martina Mandíková, Dana Kafka, Jaroslav |
Citace zdrojového dokumentu: | KÉHAR, O. (ed.) Moderní trendy v přípravě učitelů fyziky 10: Jak se za 20 let změnila výuka fyziky?, Srní 2023, s. 88-92. |
Datum vydání: | 2023 |
Nakladatel: | Západočeská univerzita v Plzni |
Typ dokumentu: | konferenční příspěvek conferenceObject |
URI: | https://kof.zcu.cz/ak/trendy/10/sbor/ModerniTrendy10_sbornik.pdf http://hdl.handle.net/11025/54315 |
ISBN: | 978-80-261-1159-7 |
Klíčová slova: | reflektivní video;student;učitelství;fyzika;kvalitativní analýza |
Klíčová slova v dalším jazyce: | reflective video;student;teaching;physics;analysis |
Abstrakt: | V rámci příspěvku jsou představena reflektivní videa pro současné studenty učitelství zaměřená na reflexi a sdílení zkušeností z praxe a výuky začínajících učitelů fyziky na různých typech škol (ZŠ, SOŠ, gymnázium). Dále uvádíme kvalitativní analýzu zpětné vazby od studentů učitelství M-F, kteří s videi pracovali v průběhu minulého akademického roku. |
Abstrakt v dalším jazyce: | The paper will present reflective videos for current future physics teachers aimed at reflecting on and sharing experiences from the practice and teaching of novice physics teachers in different types of schools (primary, secondary, high school). Further, we present an analysis of feedback from student (future math and physics teachers) who have worked with the videos during the last academic year. |
Práva: | © Západočeská univerzita v Plzni, autoři |
Vyskytuje se v kolekcích: | Moderní trendy v přípravě učitelů fyziky 10 Moderní trendy v přípravě učitelů fyziky 10 |
Soubory připojené k záznamu:
Soubor | Popis | Velikost | Formát | |
---|---|---|---|---|
ModerniTrendy10_sbornik_uvod+tiraz.pdf | Plný text | 1,03 MB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
ModerniTrendy10_sbornik-88-92.pdf | 458,2 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam:
http://hdl.handle.net/11025/54315
Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.