Full metadata record
DC pole | Hodnota | Jazyk |
---|---|---|
dc.contributor.author | Mandíková, Dana | |
dc.contributor.author | Kekule, Martina | |
dc.contributor.editor | Kéhar, Ota | |
dc.date.accessioned | 2023-10-06T11:16:06Z | |
dc.date.available | 2023-10-06T11:16:06Z | |
dc.date.issued | 2023 | |
dc.identifier.citation | KÉHAR, O. (ed.) Moderní trendy v přípravě učitelů fyziky 10: Jak se za 20 let změnila výuka fyziky?, Srní 2023, s. 120-124. | cs |
dc.identifier.isbn | 978-80-261-1159-7 | |
dc.identifier.uri | https://kof.zcu.cz/ak/trendy/10/sbor/ModerniTrendy10_sbornik.pdf | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11025/54321 | |
dc.description.abstract | V příspěvku připomínáme stále aktuální problematiku žákovských miskoncepcí a jejich dopadů na výuku a její výsledky. Zmiňujeme tři typické výukové techniky použitelné k jejich odstraňování – analogie, kognitivní konflikt a autoreflexivní aktivní učení se žáka. Dále představujeme publikaci s konkrétními náměty na práci s chybnými žákovskými představami a možnostmi jejich odstranění pomocí tří výše uvedených technik. | cs |
dc.format | 5 s. | cs |
dc.format.mimetype | application/pdf | |
dc.language.iso | cs | cs |
dc.publisher | Západočeská univerzita v Plzni | cs |
dc.rights | © Západočeská univerzita v Plzni, autoři | cs |
dc.subject | výuka | cs |
dc.subject | žákovská miskoncepce | cs |
dc.subject | analogie | cs |
dc.subject | kognitivní konflikt | cs |
dc.subject | autoreflexivní aktivní učení | cs |
dc.title | Typické žákovské představy ve výuce fyziky | cs |
dc.type | konferenční příspěvek | cs |
dc.type | conferenceObject | en |
dc.rights.access | openAccess | en |
dc.type.version | publishedVersion | en |
dc.description.abstract-translated | In this paper, we recall the ever-present issue of students' misconceptions and their impact on learning and learning outcomes. We mention three typical teaching techniques used to eliminate them - analogy, cognitive conflict and self-reflective active learning. We also present a publication with specific suggestions for working with students' misconceptions and how to eliminate them using the three techniques mentioned above. | en |
dc.subject.translated | teaching | en |
dc.subject.translated | students' misconceptions | en |
dc.subject.translated | analogy | en |
dc.subject.translated | cognitive conflict | en |
dc.subject.translated | self-reflective active learning | en |
dc.type.status | Peer-reviewed | en |
Vyskytuje se v kolekcích: | Moderní trendy v přípravě učitelů fyziky 10 Moderní trendy v přípravě učitelů fyziky 10 |
Soubory připojené k záznamu:
Soubor | Popis | Velikost | Formát | |
---|---|---|---|---|
ModerniTrendy10_sbornik_uvod+tiraz.pdf | Plný text | 1,03 MB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
ModerniTrendy10_sbornik-120-124.pdf | Plný text | 565,73 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam:
http://hdl.handle.net/11025/54321
Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.