Název: Educational cards for working with wood for the 1st grade of primary school
Další názvy: Edukační karty pro práci se dřevem na 1. stupni základní školy
Autoři: Housarová, Pavlína
Honzíková, Jarmila
Citace zdrojového dokumentu: novace a technologie ve vzdělávání: časopis o nových metodách a inovacích v technickém a přírodovědném vzdělávání. 2023, č. 1, s. 4-11.
Datum vydání: 2023
Nakladatel: Západočeská univerzita v Plzni, Fakulta pedagogická
Typ dokumentu: article
URI: http://hdl.handle.net/11025/54815
ISSN: 2571-2519
Klíčová slova: práce se dřevem;1. stupeň ZŠ;edukační karty
Klíčová slova v dalším jazyce: working with wood for the 1st grade of elementary school;educational cards
Abstrakt: Vzdělávací oblast Člověk a svět práce pro 1. stupeň Základní školy obsahuje okruh Práce s drobným materiálem, kde děti pracují s různými materiály a učí se tak manuálním dovednostem, poznávají nástroje, nářadí a pomůcky pro tuto práci. Mezi často opomíjený materiál patří dřevo, mnohdy pro neznalost učitele či absenci prostoru vhodného pro tuto práci. V našem článku představíme Edukační karty, se kterými může učitel pracovat a usnadnit si tak přípravu a průběh práce se dřevem.
Abstrakt v dalším jazyce: The educational area World and the world of work for the 1st grade of the elementary school includes the section Working with small materials, where children work with various materials and thus learn manual skills, get to know tools, tools and aids for this work. The wood is one of the neglected materials, often due to the ignorance of the teacher or the absence of a space suitable for this work. In our article, we will present "Teaching cards" with which the teacher can work and thus facilitate the preparation and progress of working with wood.
Práva: © Západočeská univerzita v Plzni
Vyskytuje se v kolekcích:Články / Articles (KMT)
Číslo 1 (2023)
Číslo 1 (2023)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
Itev_1_2023-4-11.pdfPlný text703,13 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/54815

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.