Název: | The impact of the teacher-student relationship on the quality of teaching |
Další názvy: | Vliv vztahu pedagoga a žáka na kvalitu výuky |
Autoři: | Vavřina, Zdeněk Moc, Pavel |
Citace zdrojového dokumentu: | HONZÍKOVÁ, Jarmila a Jan KROTKÝ, eds. Olympiáda techniky Plzeň 2024: Sborník abstraktů z mezinárodní studentské odborné konference: 21. 5. 2024 Plzeň. 1. vyd. Plzeň: Západočeská univerzita v Plzni, 2023, s. 59-60. |
Datum vydání: | 2024 |
Nakladatel: | Západočeská univerzita v Plzni |
Typ dokumentu: | konferenční příspěvek conferenceObject |
URI: | http://hdl.handle.net/11025/55567 |
ISBN: | 978-80-261-1223-5 |
Klíčová slova: | motivace;klima třídy;efektivita výuky;osobnost učitele;základní škola;hodnocení |
Klíčová slova v dalším jazyce: | classroom climate;teaching effectiveness;teacher personality;primary school;evaluation;motivation |
Práva: | © Západočeská univerzita v Plzni |
Vyskytuje se v kolekcích: | Olympiáda techniky Plzeň 2024 Olympiáda techniky Plzeň 2024 |
Soubory připojené k záznamu:
Soubor | Popis | Velikost | Formát | |
---|---|---|---|---|
ot2024-abstracts_uvod_tiraz.pdf | Plný text | 532,15 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
ot2024-abstracts-60-61.pdf | Plný text | 268,22 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam:
http://hdl.handle.net/11025/55567
Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.