Název: The impact of the teacher-student relationship on the quality of teaching
Další názvy: Vliv vztahu pedagoga a žáka na kvalitu výuky
Autoři: Vavřina, Zdeněk
Moc, Pavel
Citace zdrojového dokumentu: HONZÍKOVÁ, Jarmila a Jan KROTKÝ, eds. Olympiáda techniky Plzeň 2024: Sborník abstraktů z mezinárodní studentské odborné konference: 21. 5. 2024 Plzeň. 1. vyd. Plzeň: Západočeská univerzita v Plzni, 2023, s. 59-60.
Datum vydání: 2024
Nakladatel: Západočeská univerzita v Plzni
Typ dokumentu: konferenční příspěvek
conferenceObject
URI: http://hdl.handle.net/11025/55567
ISBN: 978-80-261-1223-5
Klíčová slova: motivace;klima třídy;efektivita výuky;osobnost učitele;základní škola;hodnocení
Klíčová slova v dalším jazyce: classroom climate;teaching effectiveness;teacher personality;primary school;evaluation;motivation
Práva: © Západočeská univerzita v Plzni
Vyskytuje se v kolekcích:Olympiáda techniky Plzeň 2024
Olympiáda techniky Plzeň 2024

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
ot2024-abstracts_uvod_tiraz.pdfPlný text532,15 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
ot2024-abstracts-60-61.pdfPlný text268,22 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/55567

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.