Full metadata record
DC pole | Hodnota | Jazyk |
---|---|---|
dc.contributor.advisor | Klečková Gabriela, Mgr. Ph.D. | |
dc.contributor.author | Lejsek, František | |
dc.contributor.referee | Skopečková Eva, PhDr. Ph.D. | |
dc.date.accepted | 2024-6-10 | |
dc.date.accessioned | 2024-07-12T09:09:16Z | - |
dc.date.available | 2023-1-31 | |
dc.date.available | 2024-07-12T09:09:16Z | - |
dc.date.issued | 2024 | |
dc.date.submitted | 2024-4-26 | |
dc.identifier | 94169 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11025/56816 | - |
dc.description.abstract | Práce se zabývá použitím procesového psaní jako jednoho z přístupů ve výuce psacích dovedností v angličtině. Popisuje další existující přístupy, podrobně se zabývá procesovým přístupem a zmiňuje aktivity, které se pro rozvoj psaní v souladu s procesovým přístupem dají použít. Dále práce nabízí akční výzkum, který zkoumá, jestli výuka inspirovaná procesovým přístupem pomáhá žákům osmé třídy základní školy zlepšit jejich texty ve srovnání s texty napsanými při hodině produktového psaní. | cs |
dc.format | 56 s. | |
dc.language.iso | en | |
dc.publisher | Západočeská univerzita v Plzni | |
dc.rights | Plný text práce je přístupný bez omezení | |
dc.subject | výuka angličtiny | cs |
dc.subject | jazykové dovednosti | cs |
dc.subject | psaní | cs |
dc.subject | procesualita | cs |
dc.subject | procesové psaní | cs |
dc.subject | akční výzkum | cs |
dc.title | Výuka psaní v anglickém jazyce: Process writing | cs |
dc.title.alternative | Teaching writing skills: Process writing | en |
dc.type | diplomová práce | |
dc.thesis.degree-name | Mgr. | |
dc.thesis.degree-level | Navazující | |
dc.thesis.degree-grantor | Západočeská univerzita v Plzni. Fakulta pedagogická | |
dc.thesis.degree-program | Učitelství pro základní školy | |
dc.description.result | Obhájeno | |
dc.description.abstract-translated | The thesis deals with the utilization of the process writing approach as one of the approaches to teaching writing skills in English. It describes other approaches, gives details of the process writing approach, and mentions several activities that can be used in accordänce with the process writing approach. It further offers action research that attempts to find out whether lessons inspired by the process writing approach can help 8th-grade pupils improve their texts in comparison to texts written in a lesson on product based writing. | en |
dc.subject.translated | english language teaching | en |
dc.subject.translated | language skills | en |
dc.subject.translated | writing | en |
dc.subject.translated | process approach | en |
dc.subject.translated | process writing | en |
dc.subject.translated | action research | en |
Vyskytuje se v kolekcích: | Diplomové práce / Theses (KAN) |
Soubory připojené k záznamu:
Soubor | Popis | Velikost | Formát | |
---|---|---|---|---|
Teaching writing skills Process writing.pdf | Plný text práce | 1,71 MB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Scan_pos_Lejsek_ved_Kleck.pdf | Posudek vedoucího práce | 41,3 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Scan_pos_Lejsek_opon_Skop.pdf | Posudek oponenta práce | 72,77 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Scan_prubeh_Lejsek.pdf | Průběh obhajoby práce | 202,74 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam:
http://hdl.handle.net/11025/56816
Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.