Full metadata record
DC pole | Hodnota | Jazyk |
---|---|---|
dc.contributor.advisor | Gruberová Blanka, PhDr. Bc. Ph.D. | |
dc.contributor.author | Kubartová, Nicole | |
dc.contributor.referee | Slowík Josef, PhDr. Ph.D. | |
dc.date.accepted | 2024-6-14 | |
dc.date.accessioned | 2024-07-12T09:14:42Z | - |
dc.date.available | 2023-6-9 | |
dc.date.available | 2024-07-12T09:14:42Z | - |
dc.date.issued | 2024 | |
dc.date.submitted | 2024-4-25 | |
dc.identifier | 97225 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11025/57267 | - |
dc.description.abstract | Bakalářská práce se zaměřuje na spolupráci rodiče a logopeda při podpoře dítěte předškolního věku s vývojovou dysfázií. Na základě kvantitativně orientovaného výzkumu práce analyzuje průběh domácí přípravy na logopedii, faktory přispívající k optimální spolupráci mezi rodičem a logopedem a také logopedickou péči. | cs |
dc.format | 56 s. (116 979 znaků) | |
dc.language.iso | cs | |
dc.publisher | Západočeská univerzita v Plzni | |
dc.rights | Plný text práce je přístupný bez omezení | |
dc.subject | vývojová dysfázie | cs |
dc.subject | spolupráce | cs |
dc.subject | domácí příprava | cs |
dc.subject | role logopeda | cs |
dc.subject | logopedická intervence | cs |
dc.title | Spolupráce logopeda a rodiny při podpoře dítěte předškolního věku s vývojovou dysfázií | cs |
dc.title.alternative | Cooperation of speech therapist and family in supporting a preschool child with developmental dysphasia | en |
dc.type | bakalářská práce | |
dc.thesis.degree-name | Bc. | |
dc.thesis.degree-level | Bakalářský | |
dc.thesis.degree-grantor | Západočeská univerzita v Plzni. Fakulta pedagogická | |
dc.thesis.degree-program | Speciální pedagogika | |
dc.description.result | Obhájeno | |
dc.description.abstract-translated | The bachelor's thesis focuses on the collaboration between parents and a speech therapist in supporting preschool-aged children with developmental dysphasia. Based on a quantitative research approach, the thesis analyzes the process of home preparation for speech therapy, delineates factors contributing to optimal collaboration between parents and a speech therapist, and also concentrates on speech therapy interventions. | en |
dc.subject.translated | developmental dysphasia | en |
dc.subject.translated | collaboration | en |
dc.subject.translated | home practice | en |
dc.subject.translated | role of a speech therapist | en |
dc.subject.translated | speech therapy intervention | en |
Vyskytuje se v kolekcích: | Bakalářské práce / Bachelor´s works (KPG) |
Soubory připojené k záznamu:
Soubor | Popis | Velikost | Formát | |
---|---|---|---|---|
Bakalarska prace.pdf | Plný text práce | 859,82 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
vskp_posudek.pdf | Posudek vedoucího práce | 69,25 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Kubartova posudek BP.pdf | Posudek oponenta práce | 964,84 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Kubartova_1.pdf | Průběh obhajoby práce | 36,62 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam:
http://hdl.handle.net/11025/57267
Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.