Full metadata record
DC pole | Hodnota | Jazyk |
---|---|---|
dc.contributor.advisor | Pechánek, Roman | |
dc.contributor.author | Horníková, Lucie | |
dc.contributor.referee | Kindl, Vladimír | |
dc.date.accepted | 2013-06-24 | |
dc.date.accessioned | 2014-02-06T12:51:36Z | - |
dc.date.available | 2012-10-15 | cs |
dc.date.available | 2014-02-06T12:51:36Z | - |
dc.date.issued | 2013 | |
dc.date.submitted | 2013-06-06 | |
dc.identifier | 53594 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11025/9427 | |
dc.description.abstract | Pozemní doprava, která dosahuje rychlostí až 500 km/h musí být levitována. Pro tyto účely se jako pohony využívají lineární motory. V této práci je popsán princip těchto motorů. Ze strukturálního hlediska jsou zjednodušeně popsány nejpoužívanější typy. Levitované dopravní systémy využívají buď přitažlivé nebo odpudivé levitační síly, systémy využívající tyto síly jsou také vysvětleny. Závěrem je shrnut vývoj maglev systémů ve světě. | cs |
dc.format | 40 s., 3 s. příloh | cs |
dc.format.mimetype | application/pdf | |
dc.language.iso | en | en |
dc.publisher | Západočeská univerzita v Plzni | cs |
dc.relation.isreferencedby | https://portal.zcu.cz/StagPortletsJSR168/CleanUrl?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=53594 | - |
dc.rights | Plný text práce je přístupný bez omezení. | cs |
dc.subject | lineární indukční motor | cs |
dc.subject | lineární synchronní motor | cs |
dc.subject | levitace | cs |
dc.subject | maglev | cs |
dc.title | Lineární motory | cs |
dc.title.alternative | Linear machines | en |
dc.type | bakalářská práce | cs |
dc.thesis.degree-name | Bc. | cs |
dc.thesis.degree-level | Bakalářský | cs |
dc.thesis.degree-grantor | Západočeská univerzita v Plzni. Fakulta elektrotechnická | cs |
dc.description.department | Katedra elektromechaniky a výkonové elektroniky | cs |
dc.thesis.degree-program | Elektrotechnika a informatika | cs |
dc.description.result | Obhájeno | cs |
dc.rights.access | openAccess | en |
dc.description.abstract-translated | Ground transportation system which would reach speeds up to 500 km/h needs to be levitated. For this reason the linear motors are suitable as a propulsion system. The principle of linear motor is explained. The main structural types are briefly described. Then different types of levitation are mentioned. For levitated transportation systems is used attractive or repulsive levitation, these two types are also explained. Finally, the summary of development of the maglev systems in the world is told. | en |
dc.subject.translated | linear induction motor | en |
dc.subject.translated | linear synchronous motor | en |
dc.subject.translated | levitation | en |
dc.subject.translated | maglev | en |
Vyskytuje se v kolekcích: | Bakalářské práce / Bachelor´s works (KEV) |
Soubory připojené k záznamu:
Soubor | Popis | Velikost | Formát | |
---|---|---|---|---|
BP Hornikova.pdf | Plný text práce | 2,58 MB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
053594_vedouci.pdf | Posudek vedoucího práce | 271,68 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
053594_oponent.pdf | Posudek oponenta práce | 361,89 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
053594_hodnoceni.pdf | Průběh obhajoby práce | 143,89 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam:
http://hdl.handle.net/11025/9427
Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.
hledání
navigace