Full metadata record
DC pole | Hodnota | Jazyk |
---|---|---|
dc.contributor.advisor | Sovová, Pavla | |
dc.contributor.author | Hübnerová, Andrea | |
dc.date.accepted | 2014-05-20 | |
dc.date.accessioned | 2015-03-25T09:47:57Z | - |
dc.date.available | 2012-12-02 | cs |
dc.date.available | 2015-03-25T09:47:57Z | - |
dc.date.issued | 2014 | |
dc.date.submitted | 2014-04-14 | |
dc.identifier | 55541 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11025/14857 | |
dc.description.abstract | Tato diplomová práce se zabývá analýzou úvodní části vyučovacího celku na dvou plzeňských základních školách. Práce je členěna do dvou částí. Teoretická část je věnována struktuře vyučovacího procesu, podrobněji zaměřeno na úvodní část hodiny. Dále jsou vysvětleny pojmy jako motivace žáků a vyučovací cíl. V praktické části analyzuji úvodní části natočených celků na videokameru. Hlavním cílem zkoumání bylo zjistit, jakou strukturu mají úvodní části, zda je mezi nimi a hlavní částí nějaká propojenost a jak je v úvodu hodiny zařazena motivace. Analýza dat mi umožnila si odpovědět na své předem stanovené výzkumné otázky. | cs |
dc.format | 112 s. (141 504 znaků) | cs |
dc.format.mimetype | application/pdf | |
dc.language.iso | cs | cs |
dc.publisher | Západočeská univerzita v Plzni | cs |
dc.relation.isreferencedby | https://portal.zcu.cz/StagPortletsJSR168/CleanUrl?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=55541 | - |
dc.rights | Plný text práce je přístupný bez omezení. | cs |
dc.subject | základní škola | cs |
dc.subject | vyučovací celek | cs |
dc.subject | struktura | cs |
dc.subject | úvod | cs |
dc.subject | propojenost | cs |
dc.subject | motivace | cs |
dc.subject | Začít spolu | cs |
dc.title | Analýza vybrané části vyučovacího celku na 1. stupni vybraných ZŠ v Plzni | cs |
dc.title.alternative | Analysis of the selected part of teaching unit at selected primary schools in Pilsen | en |
dc.type | diplomová práce | cs |
dc.thesis.degree-name | Mgr. | cs |
dc.thesis.degree-level | Magisterský | cs |
dc.thesis.degree-grantor | Západočeská univerzita v Plzni. Fakulta pedagogická | cs |
dc.description.department | Katedra pedagogiky | cs |
dc.thesis.degree-program | Učitelství pro základní školy | cs |
dc.description.result | Obhájeno | cs |
dc.rights.access | openAccess | en |
dc.description.abstract-translated | The main goal of this diploma thesis is to analyze the introduction part of the lessons at primary schools in Pilsen. The thesis is devided into two parts. In the theoretical part we described the structure of teaching process, specifically we focused on the introduction part. We also introduced the terms such as motivation of students and the teaching goal. In the practical part we analyzed the introduction parts of lessons that were recorded at selected schools. The main aims of this research were to get some awareness about the structure of the introduction parts. We also tried to find the connection between the main part and how to include the motivation. The analysis was helpful for answering the questions stated before. | en |
dc.subject.translated | primary/elementary school | en |
dc.subject.translated | teaching unit | en |
dc.subject.translated | structure | en |
dc.subject.translated | introduction | en |
dc.subject.translated | connectedness | en |
dc.subject.translated | motivation | en |
dc.subject.translated | Step by Step | en |
Vyskytuje se v kolekcích: | Diplomové práce / Theses (KPG) |
Soubory připojené k záznamu:
Soubor | Popis | Velikost | Formát | |
---|---|---|---|---|
Analyza vybrane casti vyucovaciho celku na 1. stupni vybranych ZS v Plzni, Hubnerova.pdf | Plný text práce | 2,83 MB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Hubnerova VP.pdf | Posudek vedoucího práce | 38,38 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Hubnerova OP.pdf | Posudek oponenta práce | 46,14 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Hubnerova O.pdf | Průběh obhajoby práce | 14,84 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam:
http://hdl.handle.net/11025/14857
Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.