Full metadata record
DC pole | Hodnota | Jazyk |
---|---|---|
dc.contributor.advisor | Sovová, Pavla | |
dc.contributor.author | Čavajdová, Markéta | |
dc.date.accepted | 2014-05-20 | |
dc.date.accessioned | 2015-03-25T09:47:57Z | |
dc.date.available | 2012-12-02 | cs |
dc.date.available | 2015-03-25T09:47:57Z | |
dc.date.issued | 2014 | |
dc.date.submitted | 2014-04-14 | |
dc.identifier | 55543 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11025/14859 | |
dc.description.abstract | Má diplomová práce se zabývá tématem instrukce v pedagogické komunikaci na vybraných základních školách v Plzni. Je dělena do dvou částí, a to do teoretické, kde se zabývám především pedagogickou komunikací, jejími pravidly a také efektivní komunikací. V praktické části jsem prováděla výzkum na dvou základních školách v Plzni. Vyučovací hodiny jsem snímala na videokameru. Poté jsem prováděla jejich doslovný přepis do textové podoby. Instrukce získané z přepisu jsem třídila do tří hledisek. Z hlediska efektivní komunikace, z hlediska gramatiky a z hlediska frekvence. Výsledkem mého výzkumu je popis instrukcí, které se vyskytovaly v pozorovaných vyučovacích hodinách. | cs |
dc.format | 86 s. (122 652 znaků) | cs |
dc.format.mimetype | application/pdf | |
dc.language.iso | cs | cs |
dc.publisher | Západočeská univerzita v Plzni | cs |
dc.relation.isreferencedby | https://portal.zcu.cz/StagPortletsJSR168/CleanUrl?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=55543 | - |
dc.rights | Plný text práce je přístupný bez omezení. | cs |
dc.subject | instruce | cs |
dc.subject | třídění | cs |
dc.subject | efektivní komunikace | cs |
dc.subject | gramatika | cs |
dc.subject | frekvence | cs |
dc.subject | pedagogická komunikace | cs |
dc.subject | základní škola | cs |
dc.subject | vyučovací hodina | cs |
dc.title | Instrukce v pedagogické komunikaci na 1. stupni vybraných ZŠ v Plzni | cs |
dc.title.alternative | Instructions in pedagogical communication at selected primary schools in Pilsen | en |
dc.type | diplomová práce | cs |
dc.thesis.degree-name | Mgr. | cs |
dc.thesis.degree-level | Magisterský | cs |
dc.thesis.degree-grantor | Západočeská univerzita v Plzni. Fakulta pedagogická | cs |
dc.description.department | Katedra pedagogiky | cs |
dc.thesis.degree-program | Učitelství pro základní školy | cs |
dc.description.result | Obhájeno | cs |
dc.rights.access | openAccess | en |
dc.description.abstract-translated | This diploma thesis deals with the specific instructions given by pedagogue during the communication with students at primary schools in Pilsen. It consists of two parts, theoretical and practical. The first part introduces the basic information and rules of pedagogical communication. It also describes how to be effective during the communication. In the practical part the research was done at two selected schools in Pilsen. The observed lessons were recorded with the video camera and after that they were transcripted. The instructions gotten from the transcription were assessed from three different point of views effective communication, grammar and frequency. As a result of the diploma thesis we can consider the detail description of each instruction which was given by pedagogue during the observed lessons. | en |
dc.subject.translated | instruction | en |
dc.subject.translated | classification | en |
dc.subject.translated | effective communication | en |
dc.subject.translated | grammar | en |
dc.subject.translated | frequency | en |
dc.subject.translated | pedagogical communication | en |
dc.subject.translated | primary/elementary school | en |
dc.subject.translated | lesson | en |
Vyskytuje se v kolekcích: | Diplomové práce / Theses (KPG) |
Soubory připojené k záznamu:
Soubor | Popis | Velikost | Formát | |
---|---|---|---|---|
Diplomova prace - Cavajdova.pdf | Plný text práce | 1,51 MB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Cavajdova VP.pdf | Posudek vedoucího práce | 34,4 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Cavajdova OP.pdf | Posudek oponenta práce | 30,45 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Cavajdova O.pdf | Průběh obhajoby práce | 12,03 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam:
http://hdl.handle.net/11025/14859
Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.