Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorSlowík Josef, PhDr. Ph.D.
dc.contributor.authorHavlíčková, Jana
dc.date.accepted2019-9-9
dc.date.accessioned2020-07-17T13:43:05Z-
dc.date.available2015-12-11
dc.date.available2020-07-17T13:43:05Z-
dc.date.issued2019
dc.date.submitted2019-7-1
dc.identifier69182
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/37596
dc.description.abstractDiplomová práce, nazvaná Koncept inkluze ve vzdělávání z pohledu učitelů vybraných základních škol v Plzeňském kraji, se zabývá inkluzivním vzděláváním žáků se speciálními vzdělávacími potřebami. V teoretické části definujeme základní pojmy inkluzivního vzdělávání a popisujeme současný stav inkluzivního vzdělávání v souvislosti s novelizací školského zákona včetně dokumentů. V další části jsou představeni hlavní aktéři inkluzivního vzdělávání, poradenské služby a závěr je věnován evaluaci školy v oblasti inkluze. V praktické části se dostáváme k porovnání vybraných základních škol v Plzeňském kraji se školami, jejichž výběr byl podmíněn účastí na pilotním projektu Cesty k inkluzi (CZ.02.3.61/0.0/0.0/15_007/0000166), jehož hlavním garantem je Pedagogická fakulta Západočeské univerzity v Plzni. Hodnocení probíhá jednak formou dotazníků vyplněných řediteli škol, pedagogy, asistenty pedagoga a dále následným pozorováním ve vybraných školách v rámci čtyř zkoumaných oblastí - kultury, podmínek, praxe a relace.cs
dc.format84 s. (149 230 znaků)cs
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocscs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plznics
dc.relation.isreferencedbyhttps://portal.zcu.cz/StagPortletsJSR168/CleanUrl?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=69182-
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení.cs
dc.subjectinkluzecs
dc.subjectinkluzivní vzdělávánícs
dc.subjectpedagogovécs
dc.subjectspeciální vzdělávací potřebycs
dc.titleKoncept inkluze ve vzdělávání z pohledu učitelů vybraných základních škol v Plzeňském krajics
dc.title.alternativeThe Concept of Inclusion in Education from the Perspective of Primary School Teachers in Pilsen Regionen
dc.typediplomová prácecs
dc.thesis.degree-nameMgr.cs
dc.thesis.degree-levelMagisterskýcs
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta pedagogickács
dc.thesis.degree-programUčitelství pro základní školycs
dc.description.resultObhájenocs
dc.rights.accessopenAccessen
dc.description.abstract-translatedDiploma work, titled Inclusion Concept in Education Viewed by Teachers of Selected Elementary Schools in the Pilsner Region, deals with inclusive education of pupils with special educational needs. In the theoretical part we define the basic terms of inclusive education and describe the contemporary state of inclusive education in connection with the scholastic law novelization including documents. In the following part we introduce the main participants of inclusive education, advisory services and the final part is devoted to school evaluation in the field of inclusion. In the practical part we get to comparison of chosen elementary schools in the Pilsner region with schools, the selection of which was conditioned by their participation on the pilot project Ways to Inclusion (CZ.02.3.61/0.0/0.0/15_007/0000166), mainly guaranteed by the Pedagogical Faculty of the University of West Bohemia in Pilsen. The evaluation is done in the form of questionnaires filled by the headmasters, teachers and assistant teachers followed by observations at selected schools in the scope of four examined areas - culture, conditions, practice and relation.Resuméen
dc.subject.translatedinclusionen
dc.subject.translatedinclusive educationen
dc.subject.translatedteachersen
dc.subject.translatedspecial educations needsen
Vyskytuje se v kolekcích:Diplomové práce / Theses (KPG)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
diplomova prace Jana Havlickova verze cislo 1.pdfPlný text práce3,76 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Havlickova VP.pdfPosudek vedoucího práce234,38 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Havlickova OP.docxPosudek oponenta práce26,86 kBMicrosoft Word XMLZobrazit/otevřít
Havlickova O.pdfPrůběh obhajoby práce216,8 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/37596

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.