Full metadata record
DC pole | Hodnota | Jazyk |
---|---|---|
dc.contributor.author | Krotký, Jan | |
dc.contributor.author | Honzíková, Jarmila | |
dc.date.accessioned | 2023-02-27T11:00:24Z | - |
dc.date.available | 2023-02-27T11:00:24Z | - |
dc.date.issued | 2022 | |
dc.identifier.citation | KROTKÝ, J. HONZÍKOVÁ, J. REAKCE UČITELŮ NA ZJIŠTĚNÍ PŘÍTOMNOSTI PODVÁDĚNÍ PŘI OVĚŘOVÁNÍ ZNALOSTÍ NA STŘEDNÍ ŠKOLE. Trendy ve vzdělávání, 2022, roč. 15, č. 1, s. 13-19. ISSN: 1805-8949 | cs |
dc.identifier.issn | 1805-8949 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11025/51615 | |
dc.description.abstract | Článek předkládá odpovědi ve formě názorů učitelů středních škol na školní podvádění. Dotazníkové šetření na stovce učitelů a učitelek středních škol zjistilo, jaké jsou hlavní směry při řešení podvádění při ověřování znalostí, zejména při testování. Téměř polovina respondentů si myslí, že jeho žáci nepodvádí. Zároveň velká většina učitelů řeší odhalení podvodu na úrovni třídy. Polovina učitelů při odhalení podvodu uděluje známku nevyhověl a dvacet procent učitelů sníží své hodnocení. Alternativní tresty ve formě opuštění třídy jsou podle našeho očekávání zcela výjimečné. | cs |
dc.format | 7 s. | cs |
dc.format.mimetype | application/pdf | |
dc.language.iso | cs | cs |
dc.publisher | Univerzita Palackého | cs |
dc.relation.ispartofseries | Trendy ve vzdělávání | cs |
dc.rights | © Creative Commons Attribution-ShareAlike 4.0 International License (CC BY-SA 4.0) | en |
dc.subject | školní podvádění | cs |
dc.subject | testování | cs |
dc.subject | zkoušení | cs |
dc.title | Reakce učitelů na zjištění přítomnosti podvádění při ověřování znalostí na střední škole | cs |
dc.title.alternative | Teachers' reactions to students cheating in high school exams | en |
dc.type | článek | cs |
dc.type | article | en |
dc.rights.access | openAccess | en |
dc.type.version | publishedVersion | en |
dc.description.abstract-translated | The article presents answers in the form of opinions of high school teachers on school cheating. A questionnaire survey of hundreds of high school teachers found out the main directions in tackling cheating in knowledge verification, especially in testing. Almost half of the respondents think that his students are not cheating. At the same time, most teachers deal with class fraud. Half of the teachers give a failed rating when the fraud is detected, and twenty percent of the teachers reduce their rating. Alternative penalties in the form of leaving the class are, as expected, quite exceptional. | en |
dc.subject.translated | school cheating | en |
dc.subject.translated | testing | en |
dc.subject.translated | knowledge verification | en |
dc.identifier.doi | 10.5507/tvv.2022.009 | |
dc.type.status | Peer-reviewed | en |
dc.identifier.obd | 43938346 | |
dc.project.ID | SGS-2022-033/Nové přístupy v přípravě učitelů informatiky | cs |
dc.project.ID | SGS-2022-030/Podpora technického vzdělávání pomocí počítačem řízených strojů | cs |
Vyskytuje se v kolekcích: | Články / Articles (KMT) OBD |
Soubory připojené k záznamu:
Soubor | Velikost | Formát | |
---|---|---|---|
Tvv_000114_fin-0001.pdf | 242,03 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam:
http://hdl.handle.net/11025/51615
Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.