Full metadata record
DC pole | Hodnota | Jazyk |
---|---|---|
dc.contributor.advisor | Horová Jana, PhDr. Ph.D. | |
dc.contributor.author | Švihlová, Ladislava | |
dc.contributor.referee | Bejvančická Petra, PhDr. | |
dc.date.accepted | 2023-6-20 | |
dc.date.accessioned | 2023-08-02T10:46:41Z | - |
dc.date.available | 2022-6-15 | |
dc.date.available | 2023-08-02T10:46:41Z | - |
dc.date.issued | 2023 | |
dc.date.submitted | 2023-3-31 | |
dc.identifier | 93094 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11025/53644 | - |
dc.description.abstract | Hlavním výzkumným cílem je zmapovat roli sestry mentorky u konkrétního poskytovatele zdravotních služeb. Na základě hlavního cíle byly stanoveny dílčí cíle: zjistit názory na roli mentorky z pohledu studentů; zjistit motivaci všeobecných sester k výkonu mentorství; zjistit limity a benefity mentoringu z pohledu studentů a mentorů; komparovat výsledky obou sledovaných skupin; vytvořit návrh výstupu do klinické praxe korespondující s výsledky empirického zjištění. | cs |
dc.format | 80 | |
dc.language.iso | cs | |
dc.publisher | Západočeská univerzita v Plzni | |
dc.rights | Plný text práce je přístupný bez omezení | |
dc.subject | mentoring v ošetřovatelství | cs |
dc.subject | mentor klinické praxe | cs |
dc.subject | klinické prostředí | cs |
dc.subject | student ošetřovatelství | cs |
dc.subject | všeobecná sestry | cs |
dc.subject | sestra školitelka | cs |
dc.title | Role sestry mentorky v klinickém prostředí | cs |
dc.title.alternative | The role of a nurse mentor in a clinical setting | en |
dc.type | diplomová práce | |
dc.thesis.degree-name | Mgr. | |
dc.thesis.degree-level | Navazující | |
dc.thesis.degree-grantor | Západočeská univerzita v Plzni. Fakulta zdravotnických studií | |
dc.thesis.degree-program | Ošetřovatelství | |
dc.description.result | Obhájeno | |
dc.description.abstract-translated | The main research goal is to map the role of a mentor nurse in a specific healt care provider. Based on the main goal, partial ones were determited: to find out opinions about the role of mentor from point of view of students; to find out motivation of general nurses to perform mentoring; find out the limits and benefits of mentoring from the students and mentors point of view; compare the result of both monitored groups; create a proposal for output to clinical practice corresponding to the results of empirical findings. | en |
dc.subject.translated | mentoring in nursuing | en |
dc.subject.translated | mentor of clinical practice | en |
dc.subject.translated | clinical environment | en |
dc.subject.translated | nursing student | en |
dc.subject.translated | general nurse | en |
dc.subject.translated | nurse trainer | en |
Vyskytuje se v kolekcích: | Diplomové práce / Theses (KOS) |
Soubory připojené k záznamu:
Soubor | Popis | Velikost | Formát | |
---|---|---|---|---|
Svihlova Ladislava MVIK2 DP.pdf | Plný text práce | 1,62 MB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Svihlova_PV.pdf | Posudek vedoucího práce | 367,1 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Svihlova_PO.pdf | Posudek oponenta práce | 414,79 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Svihlova_H.pdf | Průběh obhajoby práce | 391,78 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam:
http://hdl.handle.net/11025/53644
Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.