Full metadata record
DC pole | Hodnota | Jazyk |
---|---|---|
dc.contributor.advisor | Mach, Petr | |
dc.contributor.author | Šmausová, Kateřina | |
dc.date.accepted | 2012-08-27 | |
dc.date.accessioned | 2013-06-19T06:25:27Z | |
dc.date.available | 2010-11-15 | cs |
dc.date.available | 2013-06-19T06:25:27Z | |
dc.date.issued | 2012 | |
dc.date.submitted | 2012-06-28 | |
dc.identifier | 42606 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11025/5379 | |
dc.description.abstract | Diplomová práce je dělena na dva větší celky. První obsahuje teoretickou část, zabývající se pojmy tvořivost, tvořivá osobnost, tvořivé schopnosti, tvořivý proces a tvořivá škola. Dále jsou zde uvedeny metody práce přispívající k rozvoji tvořivosti. Druhý celek je zaměřen na náměty podporující tvořivost. Každý námět obsahuje nástin motivace, výpis potřebného materiálu, seznam pomůcek a nástrojů, jednoduchý postup práce a mé poznámky z ověření námětu ve výuce. | cs |
dc.format | 60 s. (80 768 znaků) | cs |
dc.format.mimetype | application/pdf | |
dc.language.iso | cs | cs |
dc.publisher | Západočeská univerzita v Plzni | cs |
dc.relation.isreferencedby | https://portal.zcu.cz/StagPortletsJSR168/CleanUrl?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=42606 | - |
dc.rights | Plný text práce je přístupný bez omezení. | cs |
dc.subject | tvořivost | cs |
dc.subject | tvořivá osobnost | cs |
dc.subject | tvořivé schopnosti | cs |
dc.subject | tvořivá škola | cs |
dc.subject | námět | cs |
dc.title | Technická tvořivost na ZŠ | cs |
dc.title.alternative | Technical creativity at primary school | en |
dc.type | diplomová práce | cs |
dc.thesis.degree-name | Mgr. | cs |
dc.thesis.degree-level | Navazující | cs |
dc.thesis.degree-grantor | Západočeská univerzita v Plzni. Fakulta pedagogická | cs |
dc.description.department | Katedra technické výchovy | cs |
dc.thesis.degree-program | Učitelství pro základní školy | cs |
dc.description.result | Obhájeno | cs |
dc.rights.access | openAccess | en |
dc.description.abstract-translated | The dissertation is divided into two greater units. The first one includes the theoretical part dealing with terms such as creativity, creative personality, creative abilities, the process of creation and creative school. Methods that contribute to the development of creativity. The other unit is aimed at suggestions that support creativity. Each matter includes a guideline to motivation, list of the material needed, list of tools and instruments, simple instructions how to work and my notes taken during the verification of the subjects during lessons. | en |
dc.subject.translated | creativity | en |
dc.subject.translated | creative personality | en |
dc.subject.translated | creative abilities | en |
dc.subject.translated | creative school | en |
dc.subject.translated | idea | en |
Vyskytuje se v kolekcích: | Diplomové práce / Theses (KAT) |
Soubory připojené k záznamu:
Soubor | Popis | Velikost | Formát | |
---|---|---|---|---|
diplomova prace.pdf | Plný text práce | 2,57 MB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Smausova - ved..pdf | Posudek vedoucího práce | 127,59 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Smausova - opon..pdf | Posudek oponenta práce | 76,68 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Smausova - prot..pdf | Průběh obhajoby práce | 37,03 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam:
http://hdl.handle.net/11025/5379
Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.