Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorJakubíková Dagmar, Doc. Ing. Ph.D.
dc.contributor.authorOnderová, Barbora
dc.contributor.refereePrantl David, Ing. Ph.D.
dc.date.accepted2024-6-11
dc.date.accessioned2024-07-12T09:02:07Z-
dc.date.available2023-10-23
dc.date.available2024-07-12T09:02:07Z-
dc.date.issued2024
dc.date.submitted2024-4-22
dc.identifier96072
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/55786-
dc.description.abstractDiplomová práce je soustředěna na zkoumání vlivu marketingové komunikace na nákupní rozhodovací proces spotřebitelů v oblasti nákupu komerčního pojištění. V teoretické části práce je nejprve poskytnut obecný popis nákupního chování včetně nákupního rozhodovacího procesu a marketingová komunikace. Následně jsou tyto oblasti charakterizovány i v oboru pojišťovnictví. Empirická část práce předkládá výsledky založené na dotazníkovém šetření a statistickém testování hypotéz. Zároveň jsou předloženy i výsledky založené na analýze marketingové komunikace dvou zkoumaných pojišťoven. V závěru práce jsou poté představeny návrhy pro zefektivnění marketingové komunikace obou pojišťoven.cs
dc.format123 s.
dc.language.isocs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plzni
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení
dc.subjectmarketingová komunikacecs
dc.subjectkomunikační mixcs
dc.subjectspotřební chovánícs
dc.subjectnákupní rozhodovací procescs
dc.subjectpojišťovnictvícs
dc.subjectkomerční pojištěnícs
dc.titleMarketingová komunikace a její vliv na nákupní rozhodovací proces spotřebitelecs
dc.title.alternativeMarketing communication and its influence on the consumer's purchase decision-making processen
dc.typediplomová práce
dc.thesis.degree-nameIng.
dc.thesis.degree-levelNavazující
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta ekonomická
dc.thesis.degree-programPodniková ekonomika a management
dc.description.resultObhájeno
dc.description.abstract-translatedThe diploma thesis is focused on the influence of marketing communication on consumer's purchase decision-making process in the field of insurance. The theoretical part of the thesis first provides a general description of consumer behaviour including the purchase decision-making process and marketing communication. Subsequently, these areas are also characterized in the insurance industry. The empirical part of the thesis presents results based on a questionnaire survey and statistical hypothesis testing. At the same time, the results based on the analysis of marketing communication of the two insurance companies under study are presented. The thesis then concludes by presenting suggestions for improving the effectiveness of the marketing communication of both insurance companies.en
dc.subject.translatedmarketing communicationen
dc.subject.translatedpromotional mixen
dc.subject.translatedconsumer behaviouren
dc.subject.translatedpurchase decision-making processen
dc.subject.translatedinsurance industryen
dc.subject.translatedcommercial insuranceen
Vyskytuje se v kolekcích:Diplomové práce / Theses (KMO)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
Onderova_Barbora_DP.pdfPlný text práce7,2 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Onderova_Barbora.pdfPosudek vedoucího práce124,96 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
onderova_barbora_o.pdfPosudek oponenta práce183,7 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
ProtokolSPrubehemObhajobySTAG.pdfPrůběh obhajoby práce38,71 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/55786

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.